דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן נמשך משחק כדורגל?

כמה זמן נמשך משחק כדורגל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך משחק כדורגל?

מהו משך משחק הכדורגל?

משחק כדורגל, המכונה גם משחק כדורגל, הוא משחק תחרותי בין שתי קבוצות של 11 שחקנים כל אחת. משך משחק כדורגל הוא 90 דקות, מחולקות לשתי מחציות של 45 דקות כל אחת. השופט יכול להוסיף תוספת זמן בסוף כל מחצית כדי לפצות על כל זמן שאבד עקב פציעות, חילופים או עצירות אחרות. תוספת זמן זו ידועה כזמן עצירה או זמן פציעה והיא בדרך כלל בין 1 ל-5 דקות.

סוגי משחקי כדורגל

ישנם מספר סוגים שונים של משחקי כדורגל, לכל אחד משך הזמן שלו. הסוגים הנפוצים ביותר של משחקי כדורגל הם:

משחקי ידידות

משחקי ידידות משוחקים בדרך כלל בין שתי קבוצות למטרת אימון או בידור. משך משחק ידידות הוא בדרך כלל 90 דקות, אך יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר בהתאם להסכמה בין שתי הקבוצות.

משחקי ליגה

משחקי ליגה משוחקים בדרך כלל בין שתי קבוצות במסגרת תחרות ליגה. משך המשחק בליגה הוא בדרך כלל 90 דקות, אך יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר בהתאם לחוקי הליגה.

משחקי גביע

משחקי גביע משוחקים בדרך כלל בין שתי קבוצות במסגרת תחרות גביע. משך משחק הגביע הוא בדרך כלל 90 דקות, אך יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר בהתאם לחוקי הגביע.

משחקים בינלאומיים

משחקים בינלאומיים משוחקים בדרך כלל בין שתי קבוצות המייצגות מדינות שונות. משך המשחק הבינלאומי הוא בדרך כלל 90 דקות, אך יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר בהתאם להסכם בין שתי המדינות.

השוואה מהירה

סוג התאמה מֶשֶׁך
משחק ידידות 90 דקות (יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר)
משחק ליגה 90 דקות (יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר)
משחק גביע 90 דקות (יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר)
התאמה בינלאומית 90 דקות (יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר)

לסיכום, משחק כדורגל נמשך בדרך כלל 90 דקות, מחולקים לשתי מחציות של 45 דקות כל אחת. השופט יכול להוסיף תוספת זמן בסוף כל מחצית כדי לפצות על כל זמן שאבד עקב פציעות, חילופים או עצירות אחרות. משך משחק ידידות, ליגה, גביע או משחק בינלאומי יכול להיות קצר יותר או ארוך יותר בהתאם להסכם בין שתי הקבוצות או המדינות. למידע נוסף על משחקי כדורגל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן