דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן נמשך המונדיאל?

כמה זמן נמשך המונדיאל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך המונדיאל?

מהו המונדיאל?

גביע העולם הוא טורניר כדורגל בינלאומי המתקיים כל ארבע שנים. זהו טורניר הכדורגל היוקרתי ביותר בעולם וצופים בו מיליוני אנשים ברחבי העולם. הטורניר מאורגן על ידי פיפ"א, הגוף המנהל הבינלאומי של הכדורגל, ומתמודד על ידי נבחרות הגברים הבכירות של האיגודים החברים בפיפ"א.

כמה זמן נמשך המונדיאל?

המונדיאל נמשך בדרך כלל כחודש. הטורניר מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מורכב משמונה קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת. כל קבוצה משחקת פעם אחת את שלוש הקבוצות האחרות בקבוצה שלה. שתי הקבוצות הראשונות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט. שלב הנוקאאוט מורכב מטורניר חיסול יחיד. הטורניר מגיע לשיאו במשחק הגמר, הנערך בדרך כלל ביום ראשון האחרון של הטורניר.

שלב קבוצתי

שלב הבתים של גביע העולם נמשך כשבועיים. כל קבוצה משחקת שלושה משחקים בשלב הקבוצות, כאשר שתי הקבוצות המובילות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מתקיים בדרך כלל בשבועיים הראשונים של הטורניר.

שלב נוקאאוט

שלב הנוקאאוט של המונדיאל נמשך כשבועיים. שלב הנוקאאוט מורכב מטורניר חיסול יחיד, כאשר המנצח בכל משחק עולה לסיבוב הבא. שלב הנוקאאוט מתקיים בדרך כלל בשבועיים האחרונים של הטורניר.

השוואה מהירה

שלב אורך
שלב קבוצתי 2 שבועות
שלב נוקאאוט 2 שבועות

לסיכום, המונדיאל נמשך בדרך כלל כחודש. הטורניר מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. שלב הקבוצות מורכב משמונה קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת ונמשך כשבועיים. שלב הנוקאאוט מורכב מטורניר חיסול יחיד ונמשך כשבועיים. הטורניר מגיע לשיאו במשחק הגמר, הנערך בדרך כלל ביום ראשון האחרון של הטורניר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן