דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן כל פרק של משחקי הכס?

כמה זמן כל פרק של משחקי הכס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כל פרק של משחקי הכס?

מבוא

משחקי הכס היא תוכנית פופולרית להפליא של HBO שכבשה קהל ברחבי העולם. התוכנית מבוססת על סדרת רומן הפנטזיה, שיר של קרח ואש, מאת ג'ורג' RR מרטין. זה עוקב אחר סיפורן של כמה משפחות אצילות כשהן נלחמות על השליטה בכס הברזל של שבע הממלכות. התוכנית הפכה לתופעה תרבותית, כשמיליוני צופים מתכוונים לצפות בכל פרק. אבל כמה זמן כל פרק של משחקי הכס?

אורך פרק

האורך של כל פרק של משחקי הכס משתנה. בעונה הראשונה של התוכנית היו פרקים שנעו בין 54 דקות ל-82 דקות. ככל שהתוכנית התקדמה, הפרקים התארכו, כשהפרק הארוך ביותר בסדרה הגיע ל-82 דקות. האורך הממוצע של פרק של משחקי הכס הוא בערך 60 דקות.

עונה 1

בעונה הראשונה של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 54 דקות ל-82 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "Cripples, Bastards and Broken Things", שהיה באורך 54 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק התשיעי, "Baelor", שהיה באורך 82 דקות.

עונה 2

בעונה השנייה של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 53 דקות ל-80 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "Garden of Bones", שהיה באורך 53 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק העשירי, "Valar Morghulis", שהיה באורך 80 דקות.

עונה 3

בעונה השלישית של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 53 דקות ל-81 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "ועכשיו השעון שלו נגמר", שהיה באורך 53 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק התשיעי, "The Rains of Castamere", שאורכו 81 דקות.

עונה 4

בעונה הרביעית של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 52 דקות ל-66 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "שומר שבועה", שהיה באורך 52 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק התשיעי, "המשגיחים על הקיר", שאורכו היה 66 דקות.

עונה 5

בעונה החמישית של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 50 דקות ל-71 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "בני ההארפיה", שהיה באורך 50 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק התשיעי, "ריקוד הדרקונים", שאורכו 71 דקות.

עונה 6

בעונה השישית של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 50 דקות ל-69 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "ספר הזר", שהיה באורך 50 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק התשיעי, "Battle of the Bastards", שאורכו 69 דקות.

עונה 7

בעונה השביעית של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 50 דקות ל-81 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "שלל המלחמה", שהיה באורך 50 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק השביעי, "הדרקון והזאב", שאורכו 81 דקות.

עונה 8

בעונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס היו פרקים שנעו בין 54 דקות ל-80 דקות. הפרק הקצר ביותר של העונה היה הפרק הרביעי, "The Last of the Starks", שהיה באורך 54 דקות. הפרק הארוך ביותר של העונה היה הפרק השישי, "כס הברזל", שהיה באורך 80 דקות.

שאלות ותשובות

מה האורך הממוצע של פרק של משחקי הכס?

האורך הממוצע של פרק של משחקי הכס הוא בערך 60 דקות.

מהו הפרק הארוך ביותר של משחקי הכס?

הפרק הארוך ביותר של משחקי הכס הוא פרק עונה 8, "כס הברזל", שהיה באורך 80 דקות.

מהו הפרק הקצר ביותר של משחקי הכס?

הפרק הקצר ביותר של משחקי הכס הוא פרק עונה 1, "Cripples, Bastards and Broken Things", שהיה באורך 54 דקות.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף על משחקי הכס?

תוכל למצוא מידע נוסף על משחקי הכס בויקיפדיה .

סיכום

משחקי הכס היא תוכנית פופולרית להפליא שכבשה קהל ברחבי העולם. אורכו של כל פרק בתוכנית משתנה, כאשר הפרק הקצר ביותר הוא 54 דקות והפרק הארוך ביותר הוא 82 דקות. האורך הממוצע של פרק של משחקי הכס הוא בערך 60 דקות. אם אתם מחפשים מידע נוסף על המופע, תוכלו למצוא אותו בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן