דף הבית » 100 המובילים » כמה זמן צריך לבשל קלחי תירס?

כמה זמן צריך לבשל קלחי תירס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך לבשל קלחי תירס?

מהי הדרך הטובה ביותר לבשל קלחי תירס?

קלחי תירס הם ירק טעים ורב-תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים. בין אם אתם צולים, רותחים או צולים, המפתח להפקת מרב הטעם והמרקם מקלחי התירס שלכם הוא לבשל אותם לפרק הזמן הנכון. אז, כמה זמן צריך לבשל קלחי תירס?

קלחי תירס רותחים

הרתחה היא אחת השיטות הפופולריות ביותר לבישול קלחי תירס. כדי להרתיח קלחי תירס, תצטרך למלא סיר גדול במספיק מים כדי לכסות את הקלחיים. מביאים את המים לרתיחה, ואז מוסיפים את הקלחים ומנמיכים את האש לרתיחה. מבשלים את הקלחים כ-5 דקות, או עד שהם רכים.

צלייה של קלחי תירס

צלייה היא עוד דרך מצוינת לבשל קלחי תירס. כדי לצלות קלחי תירס, התחל בחימום מראש של הגריל לחום בינוני-גבוה. מניחים את הקלחים על הגריל ומבשלים כ-10 דקות, הופכים אותם מדי פעם כדי להבטיח בישול אחיד. לאחר שהקלחים רכים ונחרכים קלות, הם מוכנים לאכילה.

צליית קלחי תירס

צלייה היא דרך מצוינת להוציא את המתיקות הטבעית של קלחי תירס. כדי לצלות קלחי תירס, חממו מראש את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את הקלחים על תבנית עם נייר אפייה וצולים כ-20 דקות, או עד שהם רכים ומשחימים קלות.

טיפים לבישול קלחי תירס

לא משנה באיזו שיטת בישול תבחר, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך להוציא את מירב הטעם והמרקם מקלחי התירס שלך.

בחר בקלחי תירס טריים

כשזה מגיע לבישול קלחי תירס, טרי תמיד הכי טוב. חפשו קלחים שהם צהובים בוהקים ובעלי קליפות ירוקות הדוקות. הימנע מקלחים שהם רכים, דהויים או בעלי קליפות יבשות.

אל תבשל יתר על המידה את הקלחים

חשוב לא לבשל יתר על המידה את הקלחים, כי זה יכול לגרום להם להיות עיסתיים ולאבד את טעמם. כדי להימנע מכך, שימו עין על הקלחים בזמן הבישול והסר אותם מהאש ברגע שהם רכים.

הוסף טעם לקחים

אתה יכול להוסיף טעם לקלחי התירס שלך על ידי הוספת עשבי תיבול ותבלינים למי הבישול או על ידי הברשה שלהם בחמאה מומסת או שמן זית לפני הצלייה או הצלייה.

סיכום

בישול קלחי תירס היא דרך מצוינת להוסיף טעם ומרקם לארוחות שלך. כדי להפיק את המרב מהקלחים שלך, חשוב לבשל אותם לפרק הזמן הנכון. קלחי תירס רותחים אמורים להימשך כ-5 דקות, הצלייה אמורה להימשך כ-10 דקות, והצלייה אמורה להימשך כ-20 דקות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחרו קלחים טריים, אל תבשלו אותם יתר על המידה והוסיפו טעם עם עשבי תיבול, תבלינים וחמאה או שמן. למידע נוסף על בישול קלחי תירס, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן