דף הבית » לחיות בתשומת לב » איך להכין קרם ברולה בתנור

איך להכין קרם ברולה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין קרם ברולה בתנור

מה זה קרם ברולה?

קרם ברולה הוא קינוח צרפתי קלאסי שעשוי מבסיס רפרפת עשיר ומעליו שכבה של סוכר מקורמל. זהו קינוח פופולרי שניתן למצוא במסעדות רבות וגם קל להכנה בבית. בסיס הרפרפת עשוי בדרך כלל עם שמנת, חלמונים, סוכר ותמצית וניל, ואת תוספת הסוכר המקורמלת יוצרים באמצעות לפיד מטבח או על ידי הנחת הרפרפת מתחת לפטם.

החומרים לקרם ברולה

להכנת קרם ברולה תזדקק למרכיבים הבאים:

  • שמנת מתוקה
  • חלמונים
  • סוכר
  • תמצית וניל
  • מלח
  • סוכר לציפוי

איך להכין קרם ברולה בתנור

הכנת קרם ברולה בתנור היא תהליך פשוט שדורש רק כמה שלבים. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-325 מעלות צלזיוס (163 מעלות צלזיוס).

שלב 2: הכינו את בסיס הרפרפת

בקערה בינונית, טורפים יחד את החלמונים, הסוכר והמלח עד שהתערובת בהירה ותפוחה. בקערה נפרדת מחממים את השמנת עד שהיא עומדת לרתוח. מוסיפים לאט את השמנת החמה לתערובת הביצים תוך כדי טריפה מתמדת. מוסיפים את תמצית הווניל ומקציפים עד שהתערובת חלקה.

שלב 3: אופים את הרפרפת

יוצקים את תערובת הרפרפת לרמקינים אישיים או לתבנית אפייה גדולה. מניחים את הרמקינס או תבנית האפייה בתבנית אפייה גדולה יותר וממלאים את הכלי הגדול יותר במים חמים עד שהוא מגיע עד מחצית דפנות הרמקינס או תבנית האפייה. אופים 30-35 דקות, או עד שהקרם מתייצב.

שלב 4: קרמל את ציפוי הסוכר

לאחר שהקרם מתייצב, מוציאים אותו מהתנור ומניחים לו להתקרר במשך 10 דקות. מפזרים את החלק העליון של הרפרפת בסוכר והשתמשו במבער למטבח כדי לקרמל את הסוכר. לחילופין, אפשר להניח את הרפרפת מתחת לפטם לכמה דקות עד שהסוכר נמס ומזהיב.

שלב 5: הגישו ותהנו!

הניחו לקרם ברולה להתקרר לפחות 10 דקות לפני ההגשה. מגישים עם פירות יער טריים או כף קצפת לקינוח טעים.

הכנת קרם ברולה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהקינוח הצרפתי הקלאסי הזה. רק עם כמה מרכיבים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול להכין קרם ברולה טעים שבטוח ירשים. לטיפים וטריקים נוספים להכנת קרם ברולה, בדוק את הסרטון הזה .

לסיכום, קרם ברולה הוא קינוח צרפתי קלאסי שעשוי מבסיס רפרפת עשיר ומעליו שכבה של סוכר מקורמל. כדי להכין אותו בתנור, מחממים את התנור ל-325 מעלות צלזיוס (163 מעלות צלזיוס), מכינים את בסיס הקצפת, אופים את הקרם, מקרמלים את תוספת הסוכר ומגישים. רק עם כמה מרכיבים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול להכין קרם ברולה טעים שבטוח ירשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן