דף הבית » לחיות בתשומת לב » איך להכין פלאפל בתנור

איך להכין פלאפל בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין פלאפל בתנור

מה זה פלאפל?

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני מסורתי העשוי מחומוס טחון או שעועית פאבה, מעורבב עם עשבי תיבול ותבלינים, ולאחר מכן מטוגן בשמן עמוק או אפוי. זהו אוכל רחוב פופולרי במדינות רבות, ולעתים קרובות מוגש ככריך או ככרך. זהו גם מאכל צמחוני פופולרי, שכן הוא עשיר בחלבון ודל בשומן.

איך להכין פלאפל בתנור

הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הטעימה הזו ללא תוספת השומן של טיגון עמוק. לפניכם מדריך שלב אחר שלב כיצד להכין פלאפל בתנור.

שלב 1: אספו את המצרכים

המרכיבים שתצטרכו להכנת פלאפל בתנור הם:- 1 כוס חומוס מיובש או שעועית פאבה- 2 שיני שום, טחונות- 1 בצל, קצוץ דק- 2 כפות פטרוזיליה טרייה, קצוצה- 1 כפית כמון טחון- 1 כפית כוסברה טחונה- 1 כפית אבקת אפייה- 1 כפית מלח- 2 כפות שמן זית

שלב 2: משרים את השעועית

משרים את השעועית ללילה בקערת מים קרים. זה יעזור לרכך אותם ויקל עליהם לעבוד איתם.

שלב 3: מסננים ושוטפים את השעועית

לאחר שהשעועית הוספגה, מסננים ושוטפים אותם במסננת.

שלב 4: הכן את תערובת הפלאפל

במעבד מזון מערבבים את השעועית, השום, הבצל, הפטרוזיליה, הכמון, הכוסברה, אבקת האפייה והמלח. דופקים עד שהתערובת מתאחדת ומקבלת עקביות כמו משחה.

שלב 5: יוצרים את קציצות הפלאפל

בעזרת הידיים יוצרים מתערובת הפלאפל קציצות קטנות. מניחים את הקציצות על נייר אפייה משומן.

שלב 6: אופים את הפלאפל

אופים את הפלאפל בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) במשך 20-25 דקות, או עד להזהבה.

הצעות הגשה

ניתן להגיש פלאפל במגוון דרכים. אפשר להגיש ככריך או ככרך, עם תוספת של חומוס וטחינה. אפשר להגיש גם כתוספת, עם סלט או ירקות אחרים.

סיכום

פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני טעים שאפשר ליהנות ממנו במגוון דרכים. הכנת פלאפל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הזו ללא תוספת השומן של טיגון עמוק. להכנת פלאפל בתנור, אוספים את החומרים, משרים את השעועית, מכינים את תערובת הפלאפל, יוצרים את הקציצות ואופים בתנור שחומם מראש. מגישים את הפלאפל ככריך או ככרך, או כתוספת עם סלט או ירקות אחרים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן