דף הבית » לחיות בתשומת לב » שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

שניצל אפוי – מתכון טעים וקל

שניצל הוא מאכל קלאסי שרבים נהנים ממנו. זהו מאכל פופולרי במדינות רבות, והוא פופולרי במיוחד בישראל. שניצל לרוב מטוגן בשמן, אך ניתן לאפות אותו גם בתנור. שניצל אפוי הוא אלטרנטיבה בריאה יותר לשניצל מטוגן, והוא טעים לא פחות. המתכון הזה קל להכנה והוא בטוח ישמח את כל המשפחה.

רכיבים

להכנת שניצל אפוי תצטרכו את המרכיבים הבאים: – 4 חזה עוף ללא עצמות – 2 ביצים – 1/2 כוס קמח לכל מטרה – 1/2 כוס פירורי לחם – 1/2 כפית אבקת שום – 1/ 2 כפיות אבקת בצל – 1/2 כפית פפריקה – מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375°F (190°C). 2. מניחים את חזה העוף בין שתי חתיכות של ניילון נצמד ודופקים אותם בפטיש בשר עד שהם בעובי של כ-1/4 סנטימטר. 3. בקערה רדודה טורפים את הביצים. 4. בקערה רדודה נוספת מערבבים את הקמח, פירורי הלחם, אבקת השום, אבקת הבצל, הפפריקה, המלח והפלפל. 5. טובלים כל חזה עוף בתערובת הביצים, ואז מצפים אותו בתערובת הקמח. 6. מניחים את חזה העוף על תבנית מרופדת בנייר אפייה. 7. אופים במשך 20 דקות, או עד שהעוף מבושל ומזהיב.

שניצל אפוי הוא מנה טעימה וקלה שכל המשפחה יכולה להנות ממנה. זוהי אלטרנטיבה בריאה יותר לשניצל מטוגן, והיא טעימה לא פחות. המתכון הזה בטוח יהיה להיט אצל כולם. למתכונים נוספים וטיפים לבישול, בדוק את הסרטון הזה .

מגישים את השניצל האפוי עם תוספת של פירה, ירקות צלויים או סלט. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן