דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

מהי הטמפרטורה הטובה ביותר לבשל ברוקולי בתנור?

בישול ברוקולי בתנור הוא דרך מצוינת לקבל תוספת טעימה מלאה בטעם ותזונה. אבל כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור? התשובה תלויה בטמפרטורה שבה אתה משתמש. הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול ברוקולי בתנור היא 400°F (204°C). טמפרטורה זו תיתן לך את התוצאות הטובות ביותר מבחינת טעם ומרקם. בטמפרטורה זו, הברוקולי יהיה מבושל ויהיה לו קראנץ' נחמד. הוא גם יהיה שחום קל ובעל טעם מעט אגוזי. אם אתה רוצה לבשל את הברוקולי שלך מהר יותר, אתה יכול להגביר את הטמפרטורה ל-425°F (218°C). זה יקצר את זמן הבישול, אך ייתכן שהברוקולי לא יהיה רך כפי שהיה בטמפרטורה נמוכה יותר.

כמה זמן מבשלים ברוקולי בתנור?

זמן הבישול של ברוקולי בתנור תלוי בגודל הפרחים. פרחים קטנים יותר יתבשלו מהר יותר מאשר גדולים יותר. בדרך כלל, עליך לבשל ברוקולי בתנור במשך 15-20 דקות ב-400 מעלות צלזיוס (204 מעלות צלזיוס). אם אתה משתמש בפרחים גדולים יותר, ייתכן שתצטרך להגדיל את זמן הבישול ל-25-30 דקות. אם אתה משתמש בטמפרטורה גבוהה יותר, כגון 425°F (218°C), כדאי להפחית את זמן הבישול ל-10-15 דקות. שוב, פרחים גדולים יותר עשויים להזדקק לכמה דקות נוספות.

איך לבשל ברוקולי בתנור

בישול ברוקולי בתנור הוא קל. התחל בחימום מראש של התנור ל-400 מעלות צלזיוס (204 מעלות צלזיוס). לאחר מכן, מרפדים תבנית בנייר אפייה. לאחר מכן, הכינו את הברוקולי על ידי שטיפתו וחיתוךו לפרחים. מניחים את הפרחים על תבנית האפייה ומזלפים שמן זית. מפזרים מלח ופלפל, ומערבבים לציפוי. אופים את הברוקולי במשך 15-20 דקות, או עד שהוא רך ושחום קל. מגישים מיד.

טיפים לבישול ברוקולי בתנור

להלן מספר טיפים שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעת בישול ברוקולי בתנור:

  • חותכים את הברוקולי לפרחים בגודל שווה כך שהם מתבשלים בצורה אחידה.
  • לזרוק את הברוקולי עם שמן זית לפני האפייה כדי לעזור לו להתפרך.
  • הוסיפו תבלינים אחרים, כמו אבקת שום, אבקת בצל או תיבול איטלקי, לתוספת טעם.
  • בודקים את הברוקולי לאחר 10 דקות בישול ומתקנים את זמן הבישול לפי הצורך.

השוואה מהירה

טֶמפֶּרָטוּרָה זמן בישול
400°F (204°C) 15-20 דקות
425°F (218°C) 10-15 דקות

סיכום

בישול ברוקולי בתנור הוא דרך מצוינת לקבל תוספת טעימה מלאה בטעם ותזונה. הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול ברוקולי בתנור היא 400°F (204°C). בטמפרטורה זו, הברוקולי יהיה מבושל ויהיה לו קראנץ' נחמד. בדרך כלל, כדאי לבשל ברוקולי בתנור במשך 15-20 דקות. אם אתה משתמש בטמפרטורה גבוהה יותר, כגון 425°F (218°C), כדאי להפחית את זמן הבישול ל-10-15 דקות. לטיפים נוספים על בישול ברוקולי בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן