דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

מהו דרכון?

דרכון הוא מסמך רשמי שמונפק על ידי ממשלה המאשרת את זהותו ואת הלאום של המחזיק בו. הוא משמש לנסיעות בינלאומיות ונדרש לכניסה לרוב המדינות. דרכונים תקפים בדרך כלל לתקופה של חמש עד עשר שנים, תלוי במדינה המנפיקה.

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

על מנת להיכנס לארצות הברית, הדרכון שלך חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לשהייתך המיועדת. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לשהות בארצות הברית למשך שלושה חודשים, הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לתשעה חודשים לפחות.

חריגים לכלל ששת החודשים

ישנם כמה חריגים לכלל שישה חודשים. אזרחי קנדה וברמודה פטורים מכלל ששת החודשים ורשאים להיכנס לארצות הברית עם דרכון בתוקף למשך שהותם. בנוסף, אזרחי ארצות הברית רשאים להיכנס לארצות הברית עם דרכון שפג תוקפו של עד שנה.

חידוש הדרכון שלך

אם הדרכון שלך פג או יפוג בקרוב, תוכל לחדש אותו על ידי הגשת בקשה למשרד החוץ האמריקאי. תהליך הגשת הבקשה יכול להימשך עד שישה שבועות, לכן חשוב לתכנן מראש. תוכל למצוא מידע נוסף על תהליך חידוש הדרכון כאן .

השוואה מהירה

מדינה תוקף הדרכון
ארצות הברית 6 חודשים מעבר לשהייה המיועדת
קנדה משך שהות
ברמודה משך שהות

לסיכום, דרכון חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לשהייתכם המיועדת על מנת להיכנס לארצות הברית. ישנם כמה חריגים לכלל זה, ותוכלו למצוא מידע נוסף על תהליך חידוש הדרכון באתר משרד החוץ האמריקאי. חשוב לתכנן מראש ולחדש את הדרכון אם פג תוקפו או יפוג בקרוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן