דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לרומניה?

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לרומניה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לרומניה?

מהו דרכון?

דרכון הוא מסמך שמונפק על ידי ממשלה המאשרת את זהותו ואת הלאום של המחזיק בו. הוא נדרש לנסיעות בינלאומיות ומשמש לאימות זהות הנוסע. דרכונים תקפים בדרך כלל לתקופה של חמש עד עשר שנים, תלוי במדינה.

דרישות דרכון לרומניה

רומניה חברה באיחוד האירופי ובאזור שנגן, מה שאומר שמטיילים ממדינות מסוימות רשאים להיכנס לרומניה ללא ויזה. עם זאת, עדיין נדרש דרכון בתוקף לכניסה.

משך התוקף

על מנת להיכנס לרומניה, דרכון חייב להיות בתוקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך הכניסה. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לשהות ברומניה יותר משלושה חודשים, הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים.

דרישות אחרות

בנוסף לדרכון תקף, על הנוסעים לרומניה להיות בעלי ויזה או אישור שהייה בתוקף. אשרות מונפקות בדרך כלל לתקופה של עד 90 יום, ואישורי שהייה תקפים בדרך כלל עד שנה.

חידוש הדרכון שלך

אם הדרכון שלכם אמור לפוג בקרוב, חשוב לחדש אותו לפני הנסיעה לרומניה. תהליך חידוש הדרכון יכול לקחת מספר שבועות ולכן חשוב לתכנן מראש.

סיכום

דרכון תקף נדרש לכניסה לרומניה. הדרכונים חייבים להיות בתוקף לפחות שלושה חודשים מעבר למועד הכניסה, ומטיילים חייבים גם להיות בעלי ויזה או אישור שהייה בתוקף. חשוב לתכנן מראש ולחדש את הדרכון אם תוקפו אמור לפוג בקרוב.

טייק אווי מפתח

  • דרכון תקף נדרש לכניסה לרומניה.
  • הדרכונים חייבים להיות בתוקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך הכניסה.
  • מטיילים חייבים גם להיות בעלי ויזה או אישור שהייה בתוקף.
  • חשוב לתכנן מראש ולחדש את הדרכון אם תוקפו אמור לפוג בקרוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן