דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן לוקח להגיע ללאוס?

כמה זמן לוקח להגיע ללאוס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח להגיע ללאוס?

מה זה לאוס?

לאוס היא מדינה ללא מוצא לים בדרום מזרח אסיה, גובלת בתאילנד, קמבודיה, וייטנאם, סין ומיאנמר. זוהי מדינה הררית עם אוכלוסייה של כ-7 מיליון איש. הבירה והעיר הגדולה ביותר היא ויינטיאן. השפה הרשמית היא לאו, והמטבע הוא לאו קיפ. לאוס ידועה ביופיה הטבעי, עם יערות עבותים, נהרות והרים.

כמה זמן לוקח להגיע ללאוס?

הזמן שלוקח להגיע ללאוס תלוי באמצעי התחבורה ובנקודת ההתחלה. בטיסה, זה לוקח בערך 5-6 שעות מבנגקוק, תאילנד, ו-8-9 שעות מבייג'ין, סין. מהאנוי, וייטנאם, זה לוקח בערך 2-3 שעות.

במטוס

הדרך המהירה ביותר להגיע ללאוס היא בטיסה. יש טיסות ישירות מבנגקוק, בייג'ינג, האנוי וערים מרכזיות אחרות בדרום מזרח אסיה. זמן הטיסה הוא בדרך כלל בסביבות 5-6 שעות מבנגקוק, 8-9 שעות מבייג'ינג, ו-2-3 שעות מהאנוי.

באוטובוס

אפשרות נוספת להגיע ללאוס היא באוטובוס. ישנם אוטובוסים ישירים מבנגקוק, צ'אנג מאי ומערים אחרות בתאילנד. הנסיעה אורכת כ-12-14 שעות מבנגקוק ו-8-10 שעות מצ'אנג מאי.

ברכבת

האפשרות השלישית להגיע ללאוס היא ברכבת. יש רכבות ישירות מבנגקוק לווינטיאן, בירת לאוס. הנסיעה אורכת כ-24 שעות.

בסירה

האפשרות הרביעית להגיע ללאוס היא בסירה. יש סירות ישירות מבנגקוק לווינטיאן. הנסיעה אורכת כ-24 שעות.

סיכום

ההגעה ללאוס היא קלה יחסית וניתן לעשותה במגוון דרכים. הדרך המהירה ביותר היא במטוס, עם טיסות ישירות מבנגקוק, בייג'ינג, האנוי וערים מרכזיות אחרות בדרום מזרח אסיה. הנסיעה אורכת כ-5-6 שעות מבנגקוק, 8-9 שעות מבייג'ינג, ו-2-3 שעות מהאנוי. לחלופין, אתה יכול לקחת אוטובוס, רכבת או סירה כדי להגיע ללאוס. זמני הנסיעה משתנים בהתאם לנקודת ההתחלה. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן