דף הבית » הכי נשאל » כמה זמן הנסיעה מהאנוי ללונג ביי?

כמה זמן הנסיעה מהאנוי ללונג ביי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מהאנוי ללונג ביי?

כמה זמן הנסיעה מהאנוי ללונג ביי?

הנסיעה מהאנוי ללונג ביי, וייטנאם היא כ-8 שעות. המסע הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך האזור הכפרי של וייטנאם, עם הרבה עצירות בדרך. הנסיעה פשוטה יחסית, עם מספר סיבובים ופיתולים בלבד, והכבישים בדרך כלל במצב טוב. המסע מתחיל בהאנוי, בירת וייטנאם. מכאן תצאו דרומה, עברו דרך הערים וין ותאן הואה לפני שתגיעו ללונג ביי. לאורך הדרך, תהיה לכם הזדמנות לחקור את האזור הכפרי, עם שפע של עצירות לטיולים וקניות. כשתגיעו ללונג ביי, יקבלו את פניכם חוף מדהים, עם מים צלולים וחול לבן. האזור ידוע במאכלי הים שלו, ויש שפע של מסעדות ובתי קפה לבחירה. יש גם שפע של פעילויות ליהנות, כגון שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מהאנוי ללונג ביי היא נסיעה נופית, עם הרבה עצירות בדרך. תעברו דרך הערים וין ותאן הואה, וכן באזור הכפרי של וייטנאם. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות לחקור את האזור הכפרי, עם שפע של עצירות לטיולים ולקניות. הכבישים בדרך כלל במצב טוב, והנסיעה פשוטה יחסית, עם רק כמה סיבובים ופיתולים. תהיה לכם גם הזדמנות לעצור בכמה מהכפרים המקומיים, שם תוכלו לחוות את התרבות והמטבח המקומיים.

דברים שכדאי לעשות בלונג ביי

ברגע שתגיעו ללונג ביי, יקבלו את פניכם חוף מהמם, עם מים צלולים וחול לבן. האזור ידוע במאכלי הים שלו, ויש שפע של מסעדות ובתי קפה לבחירה. יש גם שפע של פעילויות ליהנות, כגון שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני, תוכלו גם לחקור את המערות הסמוכות, או לשוט בסירה לאיים הסמוכים. יש גם שפע של אטרקציות תרבותיות שאפשר לחקור, כמו המקדשים והשווקים המקומיים.

השוואה מהירה

מסע זְמַן עיקרי הדברים
האנוי ללונג ביי 8 שעות נוף כפרי, כפרים מקומיים, מסעדות פירות ים, חופים, מערות, טיולי סירה

לסיכום, הנסיעה מהאנוי ללונג ביי היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך האזור הכפרי של וייטנאם, עם הרבה עצירות בדרך. הנסיעה פשוטה יחסית, עם מספר סיבובים ופיתולים בלבד, ובדרך כלל הכבישים במצב טוב. כשתגיעו ללונג ביי, יקבלו את פניכם חוף מהמם, עם מים צלולים וחול לבן. יש גם שפע של פעילויות ליהנות, כגון שחייה, שנורקלינג ושייט קיאקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן