דף הבית » 100 המובילים » כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

מה זה פוסטינור?

Postinor היא אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בה כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. מדובר בגלולה בודדת המכילה מינון גבוה של ההורמון לבונורגסטרל, שהוא אותו הורמון המצוי בגלולות רבות למניעת הריון. Postinor זמין ללא מרשם במדינות רבות, והוא נלקח בדרך כלל תוך 72 שעות ממין לא מוגן.

איך עובד Postinor?

Postinor פועל על ידי מניעת ביוץ, כלומר כאשר השחלות משחררות ביצית. זה גם יכול למנוע הפריה של הביצית, ואף עשוי למנוע השתלה של ביצית מופרית ברחם. Postinor אינו יעיל אם אישה כבר בהריון.

תופעות לוואי של פוסטינור

Postinor יכול לגרום לתופעות לוואי, כולל:

  • בחילה
  • כְּאֵב רֹאשׁ
  • עייפות
  • רגישות בחזה
  • כאבי בטן
  • סְחַרחוֹרֶת

Postinor יכול גם לגרום לדימום לא סדיר או כתמים. זה נורמלי ולרוב חולף תוך מספר ימים.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

משך הזמן שהדימום נמשך לאחר נטילת Postinor יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, דימום לא אמור להימשך יותר מ-7 ימים. אם הדימום נמשך יותר מ-7 ימים, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לציין שפוסטינור אינו מגן מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). חשוב להשתמש בקונדום כדי להפחית את הסיכון למחלות מין.

סיכום

Postinor היא אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בה כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. חשוב לציין שפוסטינור אינו מגן מפני מחלות מין, ולכן חשוב להשתמש בקונדום כדי להפחית את הסיכון למחלות מין. Postinor עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל בחילות, כאבי ראש, עייפות, רגישות בשדיים, כאבי בטן וסחרחורת. דימום לאחר נטילת Postinor חולף בדרך כלל תוך 7 ימים, אך אם הדימום נמשך יותר מ-7 ימים, חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות. למידע נוסף, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן