דף הבית » 100 המובילים » כמה זמן ייקח לחללית שהושקה מכדור הארץ להגיע לטרפיסט אחד?

כמה זמן ייקח לחללית שהושקה מכדור הארץ להגיע לטרפיסט אחד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן ייקח לחללית שהושקה מכדור הארץ להגיע לטרפיסט אחד?

מה זה 1-טראפיסט?

1-Trappist היא מערכת כוכבים הממוקמת במרחק של 39 שנות אור מכדור הארץ. זוהי מערכת הכוכבים הקרובה ביותר למערכת הכוכבים שלנו ומורכבת משבעה כוכבי לכת, שלדעתם שלושה מהם מסוגלים לקיים חיים. מערכת הכוכבים התגלתה ב-2016 על ידי הטלסקופ הקטן של כוכבי הלכת והפלנטסימלס (TRAPPIST) בצ'ילה.

כמה זמן לוקח להגיע לטרפיסט אחד?

הזמן שלוקח לחללית ששוגרה מכדור הארץ להגיע ל-1-Trappist תלוי במהירות החללית ובמרחק בין כדור הארץ ל-1-Trappist. במהירות האור, יעברו 39 שנים עד שחללית תגיע ל-1-Trappist. עם זאת, חלליות אינן מסוגלות לנוע במהירות האור, כך שהזמן שלוקח להגיע ל-1-Trappist ארוך בהרבה.

חלליות נוכחיות

נכון להיום, החלליות המהירות ביותר מסוגלות לנוע במהירות של כ-10% ממהירות האור. במהירות זו, יעברו 390 שנים עד שחללית תגיע ל-1-Trappist. זה הרבה יותר מדי זמן למשימה אנושית, ולכן לא סביר שחללית ששוגרה מכדור הארץ תגיע אי פעם ל-1-Trappist.

חלליות עתידיות

בעתיד, ייתכן שחלליות יוכלו לנוע במהירויות מהירות הרבה יותר מ-10% ממהירות האור. אם חללית הייתה יכולה לנוע ב-50% ממהירות האור, יעברו 78 שנים עד שהיא תגיע ל-1-Trappist. זה עדיין ארוך מדי עבור משימה אנושית, אבל ייתכן שמשימה רובוטית תישלח ל-1-Trappist בעתיד.

האפשרות לנסיעה מהירה מהאור

האפשרות של נסיעה מהירה מהאור נחקרה על ידי מדענים במשך שנים רבות. אמנם זה אפשרי תיאורטית, אבל עדיין לא ניתן לנסוע מהר יותר ממהירות האור. אם זה היה אפשרי, ייקח פחות משנה עד שחללית תגיע ל-1-Trappist.

סיכום

כרגע לא ייתכן שחללית ששוגרה מכדור הארץ תגיע ל-1-Trappist. החלליות המהירות ביותר מסוגלות לנוע רק ב-10% ממהירות האור, מה שייקח 390 שנים להגיע ל-1-Trappist. בעתיד, ייתכן שחלליות יוכלו לנוע מהר יותר, אך לא סביר שמשימה אנושית תגיע אי פעם ל-1-Trappist.

דעה אישית

אני חושב שזה מדהים שאנחנו מסוגלים לחקור את היקום ולגלות מערכות כוכבים חדשות כמו 1-Trappist. זו תזכורת לכמה אנחנו קטנים בסכמת הדברים הגדולה וכמה יש עוד מה לחקור. אני מקווה שבעתיד נוכל לשלוח משימה ל-1-Trappist ולחקור את כוכבי הלכת במערכת הכוכבים.

סיכום

נכון לעכשיו, לא ייתכן שחללית ששוגרה מכדור הארץ תגיע ל-1-Trappist, מערכת כוכבים הממוקמת במרחק של 39 שנות אור מכדור הארץ. החלליות המהירות ביותר מסוגלות לנוע רק ב-10% ממהירות האור, מה שייקח 390 שנים להגיע ל-1-Trappist. בעתיד, ייתכן שחלליות יוכלו לנוע מהר יותר, אך לא סביר שמשימה אנושית תגיע אי פעם ל-1-Trappist.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן