דף הבית » 100 המובילים » כמה זמן הנסיעה מלונדון לאדינבורו?

כמה זמן הנסיעה מלונדון לאדינבורו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מלונדון לאדינבורו?

כמה זמן הנסיעה מלונדון לאדינבורו?

הנסיעה מלונדון לאדינבורו היא ארוכה, אבל היא גם יפה. הנסיעה אורכת כשמונה שעות, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר בבריטניה, ותעברו דרך כמה מהערים ההיסטוריות ביותר במדינה. הנסיעה מלונדון לאדינבורו היא דרך מצוינת לחקור את הממלכה המאוחדת. תעברו דרך כמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר, כמו גם כמה מהערים התוססות ביותר. תוכלו גם לחוות כמה מהאוכל, התרבות והבידור הטובים ביותר שיש לממלכה המאוחדת להציע.

המסלול

המסלול מלונדון לאדינבורו הוא די פשוט. תיסעו על הכביש המהיר M1 צפונה מלונדון, ולאחר מכן קחו את הכביש המהיר A1 צפונה לאדינבורו. המסלול הוא כ-400 מייל, וייקח לכם כשמונה שעות להשלים את המסע.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לראות ולעשות לאורך הדרך. תעברו בכמה מהערים ההיסטוריות ביותר בבריטניה, כמו יורק, דורהאם וניוקאסל. תוכלו גם לעבור דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר במדינה, כמו יורקשייר דייל וצפון יורק מור. תוכלו גם לחוות כמה מהאוכל, התרבות והבידור הטובים ביותר שיש לממלכה המאוחדת להציע. תוכלו לעצור בכמה מהערים התוססות ביותר, כמו לידס ומנצ'סטר, וליהנות מחיי הלילה והקניות הטובים ביותר במדינה.

השוואה מהירה

עִיר מרחק מלונדון זמן נסיעה
לונדון 0 מייל 0 שעות
אדינבורו 400 מייל 8 שעות

סיכום

הנסיעה מלונדון לאדינבורו היא ארוכה, אבל היא גם יפה. הנסיעה אורכת כשמונה שעות, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר בבריטניה, ותעברו בכמה מהערים ההיסטוריות ביותר במדינה. תוכלו גם לחוות כמה מהאוכל, התרבות והבידור הטובים ביותר שיש לממלכה המאוחדת להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן