דף הבית » 100 המובילים » בישול עוף בתנור – מדריך מקיף

בישול עוף בתנור – מדריך מקיף

השאירו פרטים ונחזור מיד:

בישול עוף בתנור – מדריך מקיף

מה שאתה צריך לדעת לפני בישול עוף בתנור

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח. אבל, אם אתה לא יודע את היסודות של בישול עוף בתנור, אתה יכול בסופו של דבר עם תבשיל יבש, מבושל יתר על המידה או מבושל מספיק. כדי לוודא שאתה מקבל את העוף המושלם בכל פעם, הנה מה שאתה צריך לדעת לפני שתתחיל לבשל.

בחר את נתח העוף הנכון

לסוג העוף שתבחרו תהיה השפעה רבה על התוצאה הסופית. אם אתם מחפשים עוף עסיסי ורך, בחרו בנתח עם העור עליו, כמו עוף שלם או ירכי עוף. אם אתם מחפשים גזרה רזה יותר, לכו על חזה עוף ללא עצמות וללא עור.

מכינים את העוף

לאחר שבחרתם את נתח העוף הנכון, הגיע הזמן להכין אותו לבישול. התחל על ידי שטיפת העוף במים קרים ויבש אותו עם נייר סופג. לאחר מכן, מתבלים את העוף במלח, פלפל וכל עשבי תיבול או תבלינים אחרים שתרצו.

מחממים את התנור

לפני שאתם מכניסים את העוף לתנור, הקפידו לחמם אותו לטמפרטורה הנכונה. עבור רוב נתחי העוף, הטמפרטורה האידיאלית היא 350 מעלות צלזיוס. אם אתה מבשל עוף שלם, ייתכן שתרצה להעלות את הטמפרטורה ל-375 מעלות צלזיוס.

מבשלים את העוף

לאחר שהתנור מחומם, הגיע הזמן להכניס את העוף. מניחים את העוף בתבנית אפייה או בתבנית צלייה ומכסים אותו בנייר כסף. זה יעזור לשמור על לחות העוף ולמנוע ממנו להתייבש. אופים את העוף במשך כ-30 דקות, או עד שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. אם אתה מבשל עוף שלם, ייתכן שיהיה עליך לבשל אותו עד שעה.

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת בתנור

בישול עוף בתנור יכול להיות מסובך, אבל עם כמה טיפים פשוטים, אתה יכול לקבל עוף מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

השתמש במדחום בשר

הדרך הטובה ביותר לוודא שהעוף שלך מבושל לשלמות היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של העוף ובודקים את הטמפרטורה. אם זה לפחות 165 מעלות צלזיוס, העוף מוכן.

תן לעוף לנוח

לאחר שהעוף מסיים להתבשל, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יעזור למיצים להתפזר מחדש ברחבי העוף ולהפוך אותו לעוד יותר עסיסי וטעים.

הוסף טעם

כדי להוסיף עוד יותר טעם לעוף שלך, נסה להוסיף כמה עשבי תיבול או תבלינים לתבנית האפייה. אפשר גם להבריש את העוף בחמאה מומסת או בשמן זית לפני האפייה.

נסה שיטות בישול שונות

אם אתם מחפשים דרך אחרת לבשל עוף בתנור, נסה לצלות או לצלות. צלייה היא דרך מצוינת לקבל עור פריך, חום-זהוב, בעוד שהצלייה תיתן לכם טעם מעושן וחרוך. בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות יותר מדי זמן במטבח . עם הטכניקות הנכונות וכמה טיפים פשוטים, אתה יכול לקבל עוף מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. למידע נוסף על בישול עוף בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן