דף הבית » 100 המובילים » איך לבשל חזה עוף בסילאן בתנור

איך לבשל חזה עוף בסילאן בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל חזה עוף בסילאן בתנור

בישול חזה עוף בסילאן בתנור

בישול חזה עוף בסילאן בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה ובריאה. סילאן הוא סוג של סירופ תמרים הפופולרי במטבח המזרח תיכוני ומשמש לרוב כממתיק או זיגוג. זה מוסיף טעם ייחודי לעוף שהוא גם מתוק וגם מלוח. מתכון זה קל להכנה וניתן להגיש עם מגוון צדדים.

רכיבים

– 4 חזה עוף ללא עצמות – 2 כפות סילאן – 2 כפות שמן זית – מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט.2. מניחים את חזה העוף בתבנית אפייה.3. מזלפים את שמן הזית על חזה העוף ומתבלים במלח ופלפל.4. אופים בתנור שחומם מראש למשך 25 דקות.5. מוציאים את העוף מהתנור ומברישים בסילאן.6. מחזירים את העוף לתנור ואופים 10 דקות נוספות.7. מוציאים את העוף מהתנור ונותנים לו לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

טיפים

– ניתן להשתמש גם בדבש או סירופ מייפל במקום סילאן.- לגרסה חריפה יותר, הוסיפו לשמן הזית מעט פלפל קאיין או אבקת צ'ילי לפני הברשה של העוף בסילאן.- להכנת זיגוג, ערבבו יחד חלקים שווים סילאן ו מים ומברישים מעל העוף לפני האפייה.בישול חזה עוף בסילאן בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה ובריאה. הסילאן מוסיף לעוף טעם ייחודי שהוא גם מתוק וגם מלוח. עם המתכון הפשוט הזה, תוכלו להכין בקלות ארוחה טעימה שבטוח תשמח. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן