דף הבית » מגמות » תוצאות מבחן מכבי קורונה: כמה זמן זה לוקח?

תוצאות מבחן מכבי קורונה: כמה זמן זה לוקח?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

תוצאות מבחן מכבי קורונה: כמה זמן זה לוקח?

מהו מבחן קורונה של מכבי?

מבחן קורונה של מכבי הוא סוג של בדיקה המשמשת לגילוי נוכחות נגיף הקורונה החדש, SARS-CoV-2, בגופו של אדם. זוהי בדיקת PCR, המייצגת תגובת שרשרת פולימראז, והיא משמשת לאיתור החומר הגנטי של הנגיף. הבדיקה מתבצעת על ידי נטילת דגימת רוק או ספוגית מהאף והגרון של הנבדק. לאחר מכן הדגימה נשלחת למעבדה לניתוח.

כמה זמן לוקח להגיע לתוצאות?

משך הזמן שלוקח לקבל את התוצאות של בדיקת מכבי קורונה תלוי במעבדה שמעבדת את הדגימה. בדרך כלל, לוקח בין 24 ל-48 שעות כדי לקבל את התוצאות. עם זאת, מעבדות מסוימות עשויות להימשך זמן רב יותר, בהתאם להיקף הבדיקות שהן מעבדות.

למה לצפות כשתיגשו למבחן

בעת בדיקת מכבי קורונה תתבקשו לספק דגימת רוק או ספוגית מהאף והגרון. לאחר מכן הדגימה תישלח למעבדה לניתוח. תקבלו הנחיות כיצד לאסוף את הדגימה וכיצד לאחסן אותה עד שליחתה למעבדה.

מה קורה לאחר המבחן?

לאחר שהמעבדה תנתח את הדגימה, התוצאות יישלחו למי שערך את הבדיקה. התוצאות יצביעו אם האדם חולה בנגיף או לא. אם הבדיקה חיובית, האדם יתבקש להתבודד וליצור קשר עם הרופא שלו לקבלת הנחיות נוספות.

מהם הסיכונים בביצוע המבחן?

ביצוע מבחן מכבי קורונה הוא בדרך כלל בטוח ואין סיכונים ידועים הקשורים לבדיקה. עם זאת, חשוב להקפיד על הנחיות המעבדה בעת איסוף הדגימה ולאחסן את הדגימה כראוי עד שליחתה למעבדה.

השוואה מהירה

מִבְחָן זמן לתוצאות סוג דגימה
מבחן מכבי קורונה 24-48 שעות רוק או ספוגית מהאף והגרון

לסיכום, בדיקת מכבי קורונה היא סוג של בדיקת PCR המשמשת לגילוי נוכחות נגיף הקורונה החדש, SARS-CoV-2, בגופו של אדם. משך הזמן שלוקח לקבל את תוצאות הבדיקה תלוי במעבדה שמעבדת את הדגימה, אך בדרך כלל זה לוקח בין 24 ל-48 שעות. בעת ביצוע הבדיקה חשוב להקפיד על הנחיות המעבדה ולאחסן את הדגימה כראוי עד שליחתה למעבדה. למידע נוסף על מבחן הקורונה של מכבי, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן