דף הבית » מגמות » נתניה לאוספיה: כמה זמן הנסיעה?

נתניה לאוספיה: כמה זמן הנסיעה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

נתניה לאוספיה: כמה זמן הנסיעה?

נתניה לאוספיה: למה לצפות

נתניה לאוספיה היא נסיעה ארוכה, אבל היא יכולה להיות נעימה. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים בישראל, ותוכלו לצפות לראות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של המדינה לאורך הדרך. משך הנסיעה כשעתיים וחצי, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. המסלול מתחיל בנתניה, עיר חוף במחוז המרכז. משם תצאו דרומה על כביש 2 שיוביל אתכם דרך מישור השרון והעיר חדרה. לאחר מכן תמשיכו דרומה על כביש 4 שיוביל אתכם דרך העיר נתיבות ומדבר הנגב. לאחר שתגיעו למדבר הנגב תפנו לכביש 40 שיוביל אתכם דרך העיר דימונה והיישוב ירוחם. משם תמשיכו דרומה על כביש 25 שיוביל אתכם דרך העיר באר שבע והעיירה אוספיה.

מה לראות לאורך הדרך

כשתעשו את דרככם מנתניה לאוספיה, תהיה לכם הזדמנות לחזות בכמה מהנופים היפים בישראל. בדרך תעברו במישור השרון, במדבר הנגב ובעיר באר שבע. כמו כן, תהיה לכם הזדמנות לראות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של המדינה, כמו העיר העתיקה באר שבע, העיר המקראית דימונה והעיר העתיקה ירוחם.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתה הולך

לפני שאתם עושים את הנסיעה מנתניה לאוספיה, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. ראשית, כדאי לוודא שיש לכם מספיק דלק לנסיעה. המסלול הוא כשעתיים וחצי, אז כדאי לתכנן בהתאם. כדאי גם לוודא שיש לכם מספיק אוכל ומים לנסיעה, מכיוון שאין הרבה מקומות לעצור בדרך. כדאי גם להיות מודעים לתנאי מזג האוויר. במדבר הנגב יכול להיות חם במיוחד בחודשי הקיץ, לכן כדאי לתכנן בהתאם. כדאי גם להיות מודעים לפוטנציאל לסופות חול, שעלולות להקשות על הנהיגה.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זְמַן
נתניה לאוספיה 150 ק"מ בערך 2.5 שעות

סיכום

הנסיעה מנתניה לאוספיה היא ארוכה, אבל יכולה להיות חוויה נעימה. תהיה לך הזדמנות לחזות בכמה מהנופים היפים בישראל, ותהיה לך הזדמנות לראות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של המדינה. עם זאת, כדאי לוודא שאתם מתכננים בהתאם, שכן המסלול הוא כשעתיים וחצי ואין הרבה מקומות לעצור בדרך. למידע נוסף על המסלול, ניתן לצפות בסרטונים על הנסיעה מנתניה לאוספיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן