דף הבית » מגמות » כמה זמן לוקח לקבל תוצאות TOEFL?

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות TOEFL?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות TOEFL?

מה זה TOEFL?

TOEFL ראשי תיבות של מבחן אנגלית כשפה זרה. זהו מבחן שליטה בשפה האנגלית המשמש אוניברסיטאות וארגונים ברחבי העולם כדי להעריך את כישורי השפה של דוברי אנגלית שאינם שפת אם. ה-TOEFL מנוהל על ידי שירות הבדיקות החינוכיות (ETS) והוא זמין בפורמטים מבוססי נייר וגם בפורמטים מבוססי אינטרנט.

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות TOEFL?

משך הזמן שלוקח לקבל תוצאות TOEFL תלוי בפורמט המבחן שעברת. עבור מבחנים מבוססי נייר, בדרך כלל לוקח ארבעה עד שישה שבועות לקבל את הציונים שלך. עבור בדיקות מבוססות אינטרנט, זה בדרך כלל לוקח 10 עד 15 ימים. עם זאת, חשוב לציין שהזמן בפועל שלוקח לקבל את הציונים שלך עשוי להשתנות בהתאם לאזור בו ניגשת למבחן.

מה אני יכול לעשות כדי לזרז את התהליך?

אם אתה להוט לקבל את תוצאות ה-TOEFL שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לזרז את התהליך. ראשית, ניתן לפנות למרכז המבחנים בו ניגשתם למבחן ולברר את מצב הציונים שלכם. אתה יכול גם לפנות ישירות ל-ETS ולברר לגבי מצב הציונים שלך. לבסוף, אתה יכול להירשם ל-TOEFL iBT® Score Report Service, המאפשר לך לקבל את הציונים שלך בדוא"ל תוך שני ימי עסקים.

איזה מידע כלול בדוח ציון TOEFL?

דוח הציונים של TOEFL כולל את הציון הכללי שלך, כמו גם את הציונים שלך בכל אחד מארבעת הסעיפים של המבחן (קריאה, האזנה, דיבור וכתיבה). זה כולל גם פירוט של הביצועים שלך בכל אחת מהשאלות בכל חלק. בנוסף, דוח הציונים כולל דירוג אחוזון, המציין כיצד הציון שלך משתווה לציונים של נבחנים אחרים.

השוואה מהירה

פורמט בדיקה הגיע הזמן לקבל ציונים
מבוסס על נייר 4-6 שבועות
מבוסס אינטרנט 10-15 ימים

דעתי האישית

אני חושב שה-TOEFL הוא דרך מצוינת להפגין את מיומנותך בשפה האנגלית. זה מבחן מאתגר, אבל אם תתכוננו כמו שצריך, תוכלו להצליח. אני גם חושב שדוח הציונים של TOEFL עוזר מאוד לספק פירוט מפורט של הביצועים שלך במבחן. זה יכול להיות מאוד שימושי כדי לעזור לך לזהות תחומי שיפור.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לחזור על ה-TOEFL?

ת: כן, אתה יכול לקחת מחדש את ה-TOEFL. עם זאת, עליך להמתין לפחות 12 ימים בין ניסיונות הבדיקה.

ש: האם ה-TOEFL מקובל על כל האוניברסיטאות?

ת: לא, לא כל האוניברסיטאות מקבלות את ה-TOEFL. חשוב לבדוק עם האוניברסיטה אליה אתה פונה כדי לקבוע אם היא מקבלת את ה-TOEFL.

ש: האם יש ציון מינימלי הנדרש כדי לעבור את ה-TOEFL?

ת: לא, אין צורך בציון מינימום כדי לעבור את ה-TOEFL. כל אוניברסיטה או ארגון קובעים את דרישות הציון המינימליות שלו.

סיכום

משך הזמן שלוקח לקבל תוצאות TOEFL תלוי בפורמט המבחן שעברת. עבור מבחנים מבוססי נייר, בדרך כלל לוקח ארבעה עד שישה שבועות לקבל את הציונים שלך. עבור בדיקות מבוססות אינטרנט, זה בדרך כלל לוקח 10 עד 15 ימים. אם אתה חרד לקבל את תוצאות ה-TOEFL שלך, אתה יכול ליצור קשר עם מרכז הבדיקות שבו ביצעת את המבחן, לפנות ישירות ל-ETS או להירשם ל-TOEFL iBT® Score Report Service. דוח הציונים של TOEFL כולל את הציון הכללי שלך, כמו גם את הציונים שלך בכל אחד מארבעת החלקים של המבחן. בנוסף, דוח הציונים כולל דירוג אחוזון, המציין כיצד הציון שלך משתווה לציונים של נבחנים אחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן