דף הבית » מגמות » כמה זמן לוקח לנסוע מקניון שחור לאילת?

כמה זמן לוקח לנסוע מקניון שחור לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מקניון שחור לאילת?

כמה זמן לוקח לנסוע מקניון שחור לאילת?

נסיעה מקניון שחור לאילת היא נסיעה ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המסלול לוקח אתכם דרך מדבר הנגב, ומהווה דרך מצוינת לחקור את יופיו של האזור. המרחק הכולל הוא כ-300 ק"מ, והנסיעה אורכת כ-5 שעות.

המסלול

המסלול מקניון שחור לאילת הוא פשוט יחסית. תעלה על כביש 40 דרומה, ולאחר מכן תפנה לכביש 90. זה ייקח אותך עד אילת. בדרך תעברו בערים דימונה, ירוחם ומצפה רמון.

למה לצפות

הנסיעה מקניון שחור לאילת היא מדברית ברובה, כך שכדאי לצפות לקטעים ארוכים של כביש פתוח. הנוף יפהפה, ויהיו לך שפע של הזדמנויות לעצור ולהתבונן בנופים. יש גם כמה אטרקציות מעניינות בדרך, כמו מכתש רמון ובקעת תמנע.

טיפים למסע מוצלח

בנסיעה מקניון שחור לאילת, חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם מספיק דלק ומים לנסיעה, והיו מודעים לתנאי מזג האוויר. כמו כן, מומלץ להביא מפה, כי יש מעט שלטים בדרך. לבסוף, הקפידו לקחת הפסקות קבועות כדי לנוח וליהנות מהנוף.

דעה אישית

נסיעה מקניון שחור לאילת היא דרך מצוינת לחקור את מדבר הנגב. המסע ארוך, אבל זה שווה את זה בגלל הנופים המדהימים וההזדמנות לחוות את היופי של האזור. אני ממליץ בחום לקחת את הזמן כדי לעשות את המסע, כי זו חוויה בלתי נשכחת. לסיכום, נסיעה מקניון שחור לאילת היא נסיעה ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המסלול פשוט, והנוף יפהפה. הקפידו לתכנן מראש ולעשות הפסקות קבועות, ויהיה לכם מסע מוצלח ומהנה. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן