דף הבית » מגמות » כמה זמן הנסיעה מבוקרשט למאמאיה?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט למאמאיה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט למאמאיה?

סקירה כללית של הנסיעה מבוקרשט למאמאיה

הנסיעה מבוקרשט למאמאיה היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעה וחצי. המסלול הוא צילום ישר במורד הכביש המהיר A2, העובר בכמה מהאזורים הכפריים הציוריים ביותר של רומניה. בדרך יעברו המטיילים בעיירות פלואיסטי וקונסטנטה, וכן בדלתת הדנובה, לפני שיגיעו לאתר הנופש מאמאיה בים השחור.

מרחק וזמן

המרחק מבוקרשט למאמאיה הוא כ-120 קילומטרים (75 מיילים). בהתאם לתנועה, הנסיעה אמורה להימשך בין שעה ל-45 דקות ושעתיים.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבוקרשט למאמאיה היא נסיעה נעימה, ולוקחת מטיילים דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של רומניה. המסלול עובר דרך העיירות פלואיסטי וקונסטנטה, כמו גם דלתת הדנובה, לפני שמגיעים לאתר הנופש של הים השחור מאמאיה. החלק הראשון של הנסיעה הוא דרך המישורים השטוחים של האזור הכפרי הרומני, עם גבעות מתגלגלות וכפרים קטנים מנקד את הנוף. ככל שמטיילים מתקרבים לפלוישט, הנוף הופך לגבעתי יותר, כשהרי הקרפטים נראים למרחוק.לאחר שעוברים בפלואיסט, המסלול ממשיך דרומה, עובר דרך דלתת הדנובה. אזור זה ידוע בחיות הבר העשירות שלו, עם מינים רבים של ציפורים ובעלי חיים אחרים החיים באזורי הביצות. הקטע האחרון של הנסיעה לוקח מטיילים לאורך חופי הים השחור, עוברים דרך העיירה קונסטנטה לפני ההגעה למאמאיה. עיירת נופש זו היא יעד פופולרי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, עם החופים החוליים וחיי הלילה התוססים שלה.

דברים לעשות במאמאיה

מאמאיה היא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. העיירה ידועה בחופים החוליים שלה, בחיי הלילה התוססים ובאטרקציות הרבות. החופים של מאמאיה הם מהטובים ביותר ברומניה, עם שפע של פעילויות כדי לבדר את המבקרים. החוף עטור מסעדות, ברים ומועדונים, כמו גם מגוון רחב של ענפי ספורט מים כגון סקי סילון ומצנחי רחיפה. בעיירה יש גם מספר אטרקציות, כולל אקווריום מאמאיה, קזינו מאמאיה ורכבל מאמאיה . המבקרים יכולים גם לשוט בסירה אל האי הסמוך סיוטגיול, שבו חיים מספר מיני ציפורים.

איפה לשהות במאמאיה

למאמאיה יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות זולים ועד לאתרי נופש יוקרתיים. העיירה היא גם ביתם של מספר אתרי קמפינג, שהם אופציה מצוינת למי שמחפש לחקור את האזור בתקציב נמוך. למי שמחפש שהות יוקרתית יותר, למאמאיה יש מספר מלונות ואתרי נופש יוקרתיים. אלה כוללים את מלון רקס, את מלון לידו ואת מלון ריביירה.

סיכום

הנסיעה מבוקרשט למאמאיה היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעה וחצי. בדרך, המטיילים יעברו בכמה מהאזורים הכפריים הציוריים ביותר של רומניה, כמו גם בעיירות פלואיסטי וקונסטנטה, לפני שיגיעו לאתר הנופש של הים השחור של Mamaia. פעם אחת במאמאיה, המבקרים יכולים ליהנות מהחופים החוליים של העיירה, מחיי הלילה התוססים, ואטרקציות רבות. יש גם מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות זולים ועד אתרי נופש יוקרתיים. לא משנה איזה סוג של מטייל אתה, למאמאיה בטוח יש מה להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן