דף הבית » מגמות » כמה זמן אתה צריך להיות בשדה התעופה לפני הטיסה שלך?

כמה זמן אתה צריך להיות בשדה התעופה לפני הטיסה שלך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך להיות בשדה התעופה לפני הטיסה שלך?

הגעה לשדה התעופה לפני הטיסה

נסיעה יכולה להיות חוויה מלחיצה, במיוחד אם אינך בטוח כמה זמן עליך להגיע לשדה התעופה לפני הטיסה. לדעת כמה זמן אתה צריך להקדיש לעצמך צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על המטוס שלך יכול לעזור לך להימנע מלחץ מיותר ולהבטיח שתבצע את הטיסה שלך בזמן.

זמני צ'ק-אין

משך הזמן שעליך להגיע לשדה התעופה לפני הטיסה תלוי בחברת התעופה איתה אתה טס ובסוג הכרטיס שברשותך. רוב חברות התעופה ממליצות להגיע לפחות שעתיים לפני טיסה פנימית ושלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. זה נותן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, להוריד את המזוודות ולעבור דרך האבטחה. אם אתה טס עם חברת תעופה בתקציב נמוך, ייתכן שתצטרך להגיע מוקדם יותר. לחברות תעופה בתקציב נמוך יש לעתים קרובות זמני צ'ק-אין קפדניים ועשויות לדרוש מכם לבצע צ'ק-אין לפחות 30 דקות לפני הטיסה. אם לא תבצע צ'ק-אין בזמן, ייתכן שתדחה את העלייה למטוס ותצטרך לרכוש כרטיס חדש.

זמני המתנה ביטחוניים

זמני ההמתנה האבטחה עשויים להשתנות מאוד בהתאם לשדה התעופה ולשעה ביום. בזמני נסיעה שיא, קווי האבטחה יכולים להיות ארוכים מאוד ויכול להימשך עד שעה לעבור. כדי להימנע מלהחמיץ את הטיסה שלך, עדיף להגיע לשדה התעופה מוקדם ולתת לעצמך מספיק זמן לעבור את האבטחה. אם אתה נוסע עם מזוודות יד, עליך גם להקדיש לעצמך זמן נוסף לעבור את האבטחה. ייתכן שיהיה עליך להסיר את המחשב הנייד שלך וכלי אלקטרוני אחרים מהתיק ולהניח אותם בפח נפרד. ייתכן שתצטרך גם להסיר את הנעליים שלך ופריטי לבוש אחרים.

זמני העלייה למטוס

רוב חברות התעופה מתחילות לעלות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. אם אתה טס עם חברת תעופה בתקציב נמוך, ייתכן שתצטרך לעלות מוקדם יותר. לחברות תעופה תקציביות יש לעתים קרובות זמני עלייה קפדניים ועשויים לדרוש ממך לעלות לפחות 15 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. אם אתה נוסע עם מטען יד, עליך גם לתת לעצמך זמן נוסף לעלות למטוס. ייתכן שתצטרך להמתין בתור כדי שיבדוק את התיק שלך על ידי דיילת לפני שתוכל לעלות.

סיכום

לדעת כמה זמן עליך להגיע לשדה התעופה לפני הטיסה שלך יכולה לעזור לך להימנע מלחץ מיותר ולהבטיח שתבצע את הטיסה שלך בזמן. רוב חברות התעופה ממליצות להגיע לפחות שעתיים לפני טיסה פנימית ושלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. אם אתה טס עם חברת תעופה בתקציב נמוך, ייתכן שתצטרך להגיע מוקדם יותר. זמני ההמתנה הביטחוניים עשויים להשתנות מאוד בהתאם לשדה התעופה ולשעה ביום, לכן עדיף להגיע מוקדם ולתת לעצמך מספיק זמן לעבור את האבטחה. רוב חברות התעופה מתחילות לעלות למטוס 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן, אך חברות תעופה בתקציב נמוך עשויות לדרוש מכם לעלות אפילו מוקדם יותר. אם אתם נוסעים עם כבודת יד, כדאי שתתנו לעצמכם זמן נוסף לעלות למטוס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן