דף הבית » מגמות » באיזו תדירות כדאי לקבל חיסון נגד שפעת?

באיזו תדירות כדאי לקבל חיסון נגד שפעת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. באיזו תדירות כדאי לקבל חיסון נגד שפעת?

מה זה חיסון נגד שפעת?

חיסון נגד שפעת הוא חיסון שעוזר להגן עליך מפני נגיף השפעת. מומלץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה לקבל חיסון נגד שפעת מדי שנה. חיסון השפעת עוזר להגן עליך מפני שלושת הסוגים הנפוצים ביותר של נגיפי השפעת. חשוב לקבל חיסון נגד שפעת כל שנה כי הנגיפים הגורמים לשפעת יכולים להשתנות משנה לשנה.

מתי כדאי לקבל חיסון נגד שפעת?

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה לקבל חיסון נגד שפעת מדי שנה. עדיף לקבל חיסון נגד שפעת ברגע שהוא זמין באזור שלך, בדרך כלל בסוף אוגוסט או בתחילת ספטמבר. הסיבה לכך היא שלוקח כשבועיים לגוף לבנות הגנה מפני שפעת לאחר קבלת הזריקה.

למי כדאי לקבל חיסון נגד שפעת?

ה-CDC ממליץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה לקבל חיסון נגד שפעת מדי שנה. זה חשוב במיוחד לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת, כגון:

יְלָדִים

ילדים מתחת לגיל 5 נמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת. חשוב להם לקבל חיסון נגד שפעת כל שנה.

נשים בהריון

נשים בהריון נמצאות בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת. חשוב להם לקבל חיסון נגד שפעת בכל שליש של ההריון.

אנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים

אנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים, כגון אסטמה, סוכרת ומחלות לב, נמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת. חשוב להם לקבל חיסון נגד שפעת כל שנה.

אנשים בני 65 ומעלה

אנשים בני 65 ומעלה נמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת. חשוב להם לקבל חיסון נגד שפעת כל שנה.

השוואה מהירה

קְבוּצָה המלצה
כל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה קבל חיסון נגד שפעת כל שנה
ילדים מתחת לגיל 5 קבל חיסון נגד שפעת כל שנה
נשים בהריון קבל חיסון נגד שפעת במהלך כל שליש של ההריון
אנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים קח חיסון נגד שפעת כל שנה
אנשים בני 65 ומעלה קח חיסון נגד שפעת כל שנה

למה כדאי לך לקבל חיסון נגד שפעת?

חיסון נגד שפעת היא הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף השפעת. חיסון השפעת עוזר לגוף שלך לבנות הגנה מפני שלושת הסוגים הנפוצים ביותר של נגיפי השפעת. חשוב לקבל חיסון נגד שפעת כל שנה מכיוון שהווירוסים הגורמים לשפעת יכולים להשתנות משנה לשנה. חיסון השפעת יכול גם לעזור להגן על אנשים סביבך, כולל אלה הפגיעים יותר למחלות שפעת חמורות, כמו תינוקות וצעירים ילדים, אנשים מבוגרים ואנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים מסוימים.

האם יש תופעות לוואי?

לרוב האנשים שמקבלים חיסון נגד שפעת אין תופעות לוואי. לאנשים מסוימים עשויה להיות תגובה קלה, כגון כאב בזרוע או חום נמוך. תגובות אלו הן בדרך כלל קלות וחולפות מעצמן.

סיכום

חיסון נגד שפעת היא הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך ועל משפחתך מפני נגיף השפעת. מומלץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה לקבל חיסון נגד שפעת מדי שנה. זה חשוב במיוחד לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים חמורים משפעת, כגון ילדים מתחת לגיל 5, נשים בהריון, אנשים עם מצבים בריאותיים כרוניים ואנשים בני 65 ומעלה. לרוב האנשים שמקבלים חיסון נגד שפעת אין תופעות לוואי. חשוב לקבל חיסון נגד שפעת ברגע שהוא זמין באזור שלך, בדרך כלל בסוף אוגוסט או תחילת ספטמבר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן