דף הבית » לחיות בתשומת לב » פאודה – סדרת מתח ישראלית

פאודה – סדרת מתח ישראלית

השאירו פרטים ונחזור מיד:

פאודה – סדרת מתח ישראלית

מה זה פאודה?

פאודה היא סדרת מתח ישראלית העוקבת אחר סיפורה של יחידת מסתערבים של צבא ההגנה לישראל. התוכנית, שעלתה לאוויר לראשונה ב-2015, הפכה ללהיט גדול בישראל וזכתה לשבחים על התיאור הריאליסטי של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. ההצגה עוקבת אחר היחידה כשהם מסתערבים בשטחים הפלסטיניים כדי ללכוד מחבלים מבוקשים.

צוות השחקנים של פאודה

בתוכנית מככב ליאור רז בתפקיד דורון קביליו, קצין לשעבר בצבא ההגנה לישראל שהוחזר לתפקיד פעיל כדי להוביל את יחידת המסתערבים. חברי צוות נוספים כוללים את שאדי מרעי בתפקיד וליד אל עבד, מודיע פלסטיני; לאיטיה איידו בתור ד"ר שירין אל עבד, רופאה פלסטינית; ואיציק כהן בתפקיד נאור, חבר ביחידת המסתערבים.

ההשפעה של פאודה

לפאודה הייתה השפעה גדולה על התרבות הישראלית. התוכנית זכתה לשבחים על התיאור הריאליסטי שלה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, וזכתה לזכותה בסיוע לגשר על הפער בין ישראלים לפלסטינים. התוכנית זכתה לשבחים גם על התיאור המדויק של צה"ל ופעולותיו.

קבלת הפנים של פאודה

פאודה זכתה ללהיט גדול בישראל, כשהעונה הראשונה הפכה לתוכנית הנצפית ביותר בארץ. התוכנית זכתה גם לשבחים מצד המבקרים, כאשר העונה הראשונה קיבלה 100% רייטינג ב-Rotten Tomatoes. התוכנית גם נמכרה לנטפליקס, שם היא הפכה ללהיט גדול.

העתיד של פאודה

פאודה חודשה לעונה רביעית, שעתידה לעלות לשידור בשנת 2021. התוכנית חודשה גם לעונה חמישית, שתעלה לשידור בשנת 2022. התוכנית הפכה ללהיט גדול בישראל וזכתה לשבחים על התיאור הריאליסטי שלה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.פאודה היא סדרת מתח ישראלית שהפכה ללהיט גדול במדינה וזכתה לשבחים על התיאור הריאליסטי של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. התוכנית עוקבת אחר יחידת מסתערבים של צבא ההגנה הישראלי כשהיא מסתערבת בשטחים הפלסטיניים כדי ללכוד מחבלים מבוקשים. התוכנית זכתה לשבחים על התיאור המדויק של צה"ל ופעולותיו, וזכתה לזכותה בסיוע לגשר על הפער בין ישראלים לפלסטינים. למידע נוסף על פאודה, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן