דף הבית » לחיות בתשומת לב » כמה זמן צריך להיות בבית כנסת ביום כיפור?

כמה זמן צריך להיות בבית כנסת ביום כיפור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להיות בבית כנסת ביום כיפור?

מהו יום כיפור?

יום כיפור הוא היום הקדוש ביותר בשנה באמונה היהודית. זהו יום של צום, תפילה ותשובה. זהו יום כפרה על חטאים שנעשו במהלך השנה. יום הכיפורים מצוין ביום ה-10 של חודש תשרי, שחל בדרך כלל בספטמבר או באוקטובר.

כמה זמן צריך להיות בבית כנסת ביום כיפור?

משך השהות בבית כנסת ביום כיפור תלוי בפרט ובבית הכנסת. באופן כללי, מומלץ לבלות את כל היום בבית הכנסת. זה כולל את שירותי הבוקר ואחר הצהריים, כמו גם את שירות הערב. השירותים נמשכים בדרך כלל מהבוקר עד רדת הלילה.

שירות בוקר

שירות הבוקר מתחיל בדרך כלל בסביבות השעה 9:00 בבוקר ונמשך עד בסביבות השעה 12:00 בערב. במהלך הזמן הזה תקרא הקהילה תפילות, יקראו בתורה ויקשיבו לדרשות.

שירות אחר הצהריים

שירות אחר הצהריים מתחיל בדרך כלל בסביבות השעה 13:00 ונמשך עד בסביבות השעה 16:00. במהלך הזמן הזה תקרא הקהילה תפילות, יקראו בתורה ויקשיבו לדרשות.

שירות ערב

שירות הערב מתחיל בדרך כלל בסביבות השעה 17:00 ונמשך עד רדת הלילה. במהלך הזמן הזה תקרא הקהילה תפילות, יקראו בתורה ויקשיבו לדרשות.

למה לצפות במהלך היום

ביום כיפור יתמלא בית הכנסת באנשים צמים ומתפללים. האווירה חגיגית ומשקפת. אנשים יהיו לבושים בלבן, המסמל טוהר וחזרה בתשובה. במהלך היום יקרא הקהילה תפילות, יקראו מהתורה ויקשיבו לדרשות. השירותים יכללו גם אמירת תפילת 'קול נדר', שהיא תפילת סליחות. בסופו של יום תקרא הקהל את תפילת הנעילה, שהיא תפילת רחמים ומחילה. לאחר תפילת הנעילה, יתקע בשופר (קרן איל) לציון סיום יום הכיפורים.

סיכום

יום כיפור הוא היום הקדוש ביותר בשנה באמונה היהודית. זהו יום של צום, תפילה ותשובה. מומלץ לבלות את כל היום בבית הכנסת, הכולל את תפילות הבוקר, אחר הצהריים והערב. במהלך היום יקרא הקהילה תפילות, יקראו מהתורה ויקשיבו לדרשות. בסוף היום תקרא הקהל את תפילת הנעילה ויתקע בשופר לציון סיום יום הכיפורים. למידע נוסף על יום כיפור, צפו בסרטון זה.

טייק אווי מפתח

  • יום כיפור הוא היום הקדוש ביותר בשנה באמונה היהודית.
  • מומלץ לבלות את כל היום בבית הכנסת.
  • השירותים כוללים אמירת תפילות, קריאת התורה והאזנה לדרשות.
  • בסוף היום תקרא הקהל את תפילת הנעילה ויתקע בשופר לציון סיום יום הכיפורים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן