דף הבית » לחיות בתשומת לב » כמה זמן נמשך הקרנבל בריו?

כמה זמן נמשך הקרנבל בריו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך הקרנבל בריו?

מהו קרנבל ריו?

קרנבל ריו הוא פסטיבל שנתי הנערך בריו דה ז'נרו, ברזיל. זהו אחד הפסטיבלים המפורסמים והנחגגים ביותר בעולם. הקרנבל מתקיים בימים שלפני יום רביעי של האפר, המציין את תחילת התענית בלוח השנה הקתולי. הקרנבל הוא זמן של חגיגה, עם תהלוכות, מוזיקה, ריקודים ותלבושות.

כמה זמן נמשך הקרנבל בריו?

הקרנבל בריו נמשך בדרך כלל ארבעה ימים, המתחיל ביום שישי לפני יום רביעי של האפר ומסתיים ביום שלישי לפני יום רביעי של האפר. במהלך תקופה זו, העיר ריו דה ז'ניירו הופכת לחגיגה תוססת וצבעונית. החגיגות מתחילות בטקס הפתיחה, או "מצעד פתיחת הקרנבל". המצעד הזה הוא מחזה של מצופים, תלבושות ומוזיקה, והוא דרך מצוינת להתחיל את הקרנבל. הימים הבאים מלאים במצעדים, מסיבות והופעות. במהלך היום, רחובות ריו מלאים בתלבושות ומצופים צבעוניים. בלילה, העיר מתעוררת לחיים עם מוזיקה וריקודים.

מה עוד קורה במהלך הקרנבל בריו?

מלבד המצעדים וההופעות, הקרנבל בריו כולל גם מגוון פעילויות נוספות. יש מסיבות רחוב, קונצרטים ואירועים אחרים ברחבי העיר. הסמבאדרום הוא המקום המרכזי לקרנבל. כאן מתקיימים המצעדים המרכזיים. הסמבאדרום הוא אצטדיון גדול עם מסלול ארוך, והוא מלא באלפי צופים. הסמבאדרום הוא גם ביתם של "בתי הספר לסמבה", שהם קבוצות של רקדנים ומוזיקאים המופיעים במצעדים. בתי הספר לסמבה נשפטים לפי התלבושות, המוזיקה והכוריאוגרפיה שלהם.

המלך והמלכה של הקרנבל

הקרנבל בריו כולל גם את בחירת המלך והמלכה של הקרנבל. זהו אירוע מצופה מאוד, והזוכים נבחרים על סמך התלבושות, המוזיקה והביצועים שלהם. המלך והמלכה של הקרנבל הם כוכבי המצעדים, ולעתים קרובות הם נראים רוקדים ומופיעים בסמבדרום.

סוף הקרנבל

הקרנבל בריו מסתיים ב"מצעד הסיום של הקרנבל", המהווה סיום גדול לחגיגות. המצעד הזה מלא במוזיקה, תלבושות ומצופים, וזו דרך מצוינת לסיים את הקרנבל. ברגע שהקרנבל מסתיים, העיר ריו דה ז'ניירו חוזרת למצבה הרגיל. הרחובות שקטים, והעיר חזרה לשגרה הרגילה.

סיכום

הקרנבל בריו הוא אחד הפסטיבלים המפורסמים והנחגגים ביותר בעולם. זה זמן של חגיגה, עם תהלוכות, מוזיקה, ריקודים ותלבושות. הקרנבל נמשך בדרך כלל ארבעה ימים, המתחיל ביום שישי לפני יום רביעי של האפר ומסתיים ביום שלישי לפני יום רביעי של האפר. במהלך תקופה זו, העיר ריו דה ז'ניירו הופכת לחגיגה תוססת וצבעונית. הסמבאדרום הוא המקום המרכזי לקרנבל, והוא ביתם של בתי הספר לסמבה והבחירה של המלך והמלכה של הקרנבל. הקרנבל בריו מסתיים במצעד הסיום של הקרנבל, שהוא סיום גדול לחגיגות. הקרנבל בריו הוא אירוע שאסור לפספס. זהו זמן של חגיגה ושמחה, וזו דרך מצוינת לחוות את התרבות והאנרגיה של ברזיל. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ומרגשת, קרנבל ריו הוא המקום המושלם להיות בו.

  • הקרנבל בריו נמשך בדרך כלל ארבעה ימים.
  • החגיגות מתחילות בטקס הפתיחה, או "מצעד פתיחת הקרנבל".
  • הסמבאדרום הוא המקום המרכזי לקרנבל.
  • הקרנבל בריו כולל גם את בחירת המלך והמלכה של הקרנבל.
  • הקרנבל בריו מסתיים ב"מצעד הסיום של הקרנבל".

קרנבל ריו הוא אירוע שאסור לפספס. זהו זמן של חגיגה ושמחה, וזו דרך מצוינת לחוות את התרבות והאנרגיה של ברזיל. למידע נוסף על קרנבל ריו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן