דף הבית » לחיות בתשומת לב » כמה זמן מחזיק שתל בשן?

כמה זמן מחזיק שתל בשן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק שתל בשן?

מהו השתלת שיניים?

שתל דנטלי הוא עמוד טיטניום המונח בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לפעול כשורש שן מלאכותי. לאחר מכן העמוד מכוסה בכתר שיניים, גשר או תותבת כדי להחליף שן או שיניים חסרות. שתלים דנטליים הם בחירה פופולרית להחלפת שיניים חסרות מכיוון שהם נראים ומרגישים כמו שיניים טבעיות ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול נאות.

כמה זמן נמשכת השתלת שיניים?

תוחלת החיים הממוצעת של השתלת שיניים היא 10 עד 15 שנים. עם זאת, עם טיפול ותחזוקה נאותים, השתלת שיניים יכולה להחזיק מעמד הרבה יותר זמן. גורמים כמו איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל יכולים כולם להשפיע על אורך חיי השתל.

איכות השתל

איכות השתל היא גורם חשוב בקביעה כמה זמן הוא יחזיק מעמד. שתלים איכותיים עשויים מטיטניום, חומר חזק ועמיד שנועד להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. שתלים באיכות נמוכה עשויים להיות עשויים מחומרים זולים יותר, הנוטים יותר לבלאי.

מיומנות רופא השיניים

חשובה גם המיומנות של רופא השיניים שמציב את השתל. רופא שיניים מיומן יוודא שהשתל מונח בצורה נכונה ושהשיניים והחניכיים מסביב בריאים. זה יעזור להבטיח שהשתל יחזיק זמן רב ככל האפשר.

הרגלי היגיינת הפה של המטופל

גם הרגלי היגיינת הפה של המטופל חשובים. צחצוח ושימוש בחוט דנטלי פעמיים ביום, כמו גם בדיקות שיניים קבועות, יסייעו לשמור על השתל נקי ונקי מרובד וחיידקים. זה יעזור להבטיח שהשתל יחזיק זמן רב ככל האפשר.

טיפול בשתל שלך

כדי להבטיח שהשתל שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, חשוב לטפל בו היטב. זה כולל צחצוח ושימוש בחוט דנטלי פעמיים ביום, הימנעות ממזונות קשים או דביקים, וביקור קבוע אצל רופא השיניים לבדיקות וניקויים.

סיכום

השתלת שיניים יכולה להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול ותחזוקה נאותים. איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל הם כולם גורמים חשובים בקביעת משך ההשתלה. על ידי טיפול טוב בשתל שלך, אתה יכול לעזור להבטיח שהוא יחזיק זמן רב ככל האפשר.

השוואה מהירה

גורמים השפעה על תוחלת החיים של השתל
איכות השתל שתלים איכותיים עמידים יותר ומחזיקים מעמד זמן רב יותר.
מיומנות רופא השיניים רופא שיניים מיומן ידאג למקם את השתל בצורה נכונה.
הרגלי היגיינת הפה של המטופל צחצוח ושימוש בחוט דנטלי פעמיים ביום עוזרים לשמור על השתל נקי.

לסיכום, השתלות שיניים יכולות להחזיק שנים רבות עם טיפול ותחזוקה נאותים. איכות השתל, מיומנות רופא השיניים והרגלי היגיינת הפה של המטופל הם כולם גורמים חשובים בקביעת משך ההשתלה. על ידי טיפול טוב בשתל שלך, אתה יכול לעזור להבטיח שהוא יחזיק זמן רב ככל האפשר. למידע נוסף על השתלות שיניים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן