דף הבית » לחיות בתשומת לב » כמה זמן לוקח לטעון את AirPods בשימוש בפעם הראשונה?

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods בשימוש בפעם הראשונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לוקח לטעון את AirPods בשימוש בפעם הראשונה?

מה הם AirPods?

AirPods הן אוזניות אלחוטיות של אפל שנועדו לספק חווית האזנה חלקה. הם מצוידים במגוון תכונות, כולל ביטול רעשים אקטיבי, זיהוי קול וסוללה עמידה לאורך זמן. AirPods גם תואמים למגוון מכשירים, כולל מכשירי אייפון, אייפד ומק.

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

בדרך כלל לוקח כשעה וחצי לטעון את AirPods בשימוש בפעם הראשונה. הסיבה לכך היא שהסוללה צריכה להיטען במלואה לפני שניתן יהיה להשתמש בהן. לאחר הטעינה הראשונית, ניתן להטעין את AirPods תוך 15 דקות בלבד.

כיצד למקסם את חיי הסוללה של AirPods

כדי למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט. ראשית, הקפד לכבות את תכונת ביטול הרעש הפעיל כאשר אינו בשימוש. זה יעזור לשמור על חיי הסוללה. בנוסף, עליך לשמור את ה-AirPods שלך במארז הטעינה שלהם כאשר אינם בשימוש. זה יעזור לשמור אותם טעונים ומוכנים לשימוש כשאתה צריך אותם. לבסוף, הקפידו לשמור על ה-AirPods שלכם נקיים וללא פסולת, מכיוון שזה גם יכול לעזור להאריך את חיי הסוללה שלהם.

טעינת AirPods עם מטען אלחוטי

ניתן להטעין את AirPods גם באמצעות מטען אלחוטי. זוהי דרך נוחה לטעון את ה-AirPods שלך מבלי לחבר אותם לשקע בקיר. כדי לטעון את ה-AirPods שלך עם מטען אלחוטי, פשוט הנח אותם במארז הטעינה והנח את המארז על המטען האלחוטי. ה-AirPods יתחילו להיטען באופן מיידי.

השוואה מהירה

שיטת טעינה זמן טעינה
טעינה ראשונית 1.5 שעות
חיובים עוקבים 15 דקות
מטען אלחוטי מִיָדִי

לסיכום, בדרך כלל לוקח כשעה וחצי לטעון את AirPods בשימוש בפעם הראשונה. לאחר הטעינה הראשונית, ניתן להטעין את AirPods תוך 15 דקות בלבד. בנוסף, ניתן להטעין את ה-AirPods עם מטען אלחוטי, שזו דרך נוחה לטעון את ה-AirPods שלך מבלי לחבר אותם לשקע בקיר. כדי למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך, הקפד לכבות את תכונת ביטול הרעשים האקטיבית כאשר אינם בשימוש, שמור את ה-AirPods שלך במארז הטעינה שלהם כאשר אינם בשימוש, ושמור על ה-AirPods נקיים וללא פסולת. למידע נוסף על AirPods, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן