דף הבית » לחיות בתשומת לב » כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

סאני ביץ' הוא יעד תיירותי פופולרי בבולגריה, הממוקם על חוף הים השחור. אם אתם מתכננים טיול לסאני ביץ', אולי אתם תוהים כמה זמן לוקח להגיע לשם מנמל התעופה של בורגס. התשובה תלויה במסלול שאתה לוקח ובתנאי התנועה, אבל באופן כללי, הנסיעה משדה התעופה של בורגס לסאני ביץ' אורכת כשעה.

מרחק וזמן משוער

המרחק מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' הוא כ-35 קילומטרים (22 מיילים). בהתאם למסלול שאתה לוקח ותנאי התנועה, הנסיעה יכולה להימשך בין 45 דקות לשעה וחצי.

המסלול הטוב ביותר לקחת

הדרך הטובה ביותר לקחת משדה התעופה של בורגס לסאני ביץ' היא לקחת את הכביש המהיר A1 דרומה לכיוון בורגס. משם, סעו בכביש המהיר A2 מזרחה לכיוון ורנה. לאחר מכן סעו בכביש E87 דרומה לכיוון סאני ביץ'. מסלול זה הוא המסלול המהיר והישיר ביותר, והוא ייקח כשעה.

מסלולים חלופיים

אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש E87 דרומה מנמל התעופה של בורגס לכיוון סוזופול. משם סעו בכביש E87 מזרחה לכיוון נסבאר. לאחר מכן סעו בכביש E87 דרומה לכיוון סאני ביץ'. מסלול זה מעט ארוך יותר, אבל הוא לוקח אותך דרך כמה עיירות חוף יפות.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זמן משוער
A1/A2/E87 35 ק"מ (22 מייל) 45 דקות – 1.5 שעות
E87/E87/E87 40 ק"מ (25 מייל) 1 – 1.5 שעות

לסיכום, הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' אורכת כשעה, תלוי במסלול בו תעברו ובתנאי התנועה. המסלול הטוב ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר A1 דרומה לכיוון בורגס, לאחר מכן לקחת את הכביש המהיר A2 מזרחה לכיוון ורנה, ולאחר מכן לקחת את הכביש E87 דרומה לכיוון סאני ביץ'. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את ה-E87 דרומה מנמל התעופה של בורגס לכיוון סוזופול, לאחר מכן לקחת את ה-E87 מזרחה לכיוון נסבאר, ולאחר מכן לקחת את ה-E87 דרומה לכיוון סאני ביץ'. למידע נוסף, תוכלו לצפות בסרטונים על הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן