דף הבית » לחיות בתשומת לב » איפה כתוב כמה זמן מותר לי לשהות בארה"ב?

איפה כתוב כמה זמן מותר לי לשהות בארה"ב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איפה כתוב כמה זמן מותר לי לשהות בארה"ב?

מהם הכללים לשהייה בארה"ב?

שהייה בארצות הברית יכולה להיות תהליך מסובך. בהתאם ללאום שלך, ייתכן שיהיה עליך לקבל ויזה לפני הכניסה למדינה. בנוסף, עליך לציית לכללים ולתקנות מסוימים בזמן שהייה בארה"ב. מאמר זה יסקור את הכללים והתקנות לשהייה בארה"ב, כולל דרישות ויזה, משך השהייה ועוד.

דרישות אשרה

הצעד הראשון לשהייה בארה"ב הוא לקבוע אם אתה צריך ויזה. בדרך כלל, אזרחים של מדינות מסוימות זכאים להיכנס לארה"ב ללא ויזה. מדינות אלו הן חלק מתוכנית ויתור ויזה (VWP). אם אתה אזרח של אחת מהמדינות הללו, אתה יכול להיכנס לארה"ב עד 90 יום ללא ויזה. אם אינך אזרח של מדינת VWP, תצטרך לקבל ויזה לפני הכניסה לארה"ב. סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתה מבקר בארה"ב לצורך עסקים, תצטרך ויזת עסקים. אם אתה מבקר בארה"ב לצורך תיירות, תצטרך ויזת תייר.

משך שהייה

לאחר קבלת ויזה, תצטרך לקבוע כמה זמן אתה רשאי להישאר בארה"ב. ככלל, משך השהייה נקבע לפי סוג הויזה שיש לך. לדוגמה, אשרת תייר מאפשרת בדרך כלל לשהות בארה"ב עד שישה חודשים. אשרת עסקים בדרך כלל מאפשרת לך לשהות בארה"ב עד שנה אחת. חשוב לציין כי משך השהייה לא תמיד זהה לתוקף הויזה. תוקף הויזה הוא משך הזמן שמותר לך לשהות בארה"ב, בעוד משך השהייה הוא משך הזמן שבו אתה רשאי לשהות בפועל בארה"ב. לדוגמה, ויזת תייר עשויה להיות בתוקף לשנה אחת, אך ייתכן שתתאפשר לך להישאר בארה"ב למשך שישה חודשים בלבד.

הארכת שהותך

אם ברצונך לשהות בארה"ב למשך זמן ארוך יותר ממשך השהייה המותר בוויזה שלך, ייתכן שתוכל להאריך את שהייתך. לשם כך יש להגיש בקשה להארכת שהייה. תהליך הגשת הבקשה להארכת שהות דומה לתהליך הבקשה לקבלת ויזה. תצטרך לספק תיעוד כדי להוכיח שאתה זכאי להארכת שהות.

שאלות ותשובות

האם אוכל להישאר בארה"ב ללא ויזה?

כן, אם אתה אזרח של מדינה שהיא חלק מתוכנית ויתור ויזה (VWP), אתה יכול להיכנס לארה"ב עד 90 יום ללא ויזה.

כמה זמן אוכל להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

אשרת תייר מאפשרת בדרך כלל לשהות בארה"ב עד שישה חודשים.

האם אוכל להאריך את שהותי בארה"ב?

כן, אם ברצונך להישאר בארה"ב למשך זמן ארוך יותר ממשך השהייה המותר על פי הויזה שלך, ייתכן שתוכל להאריך את שהייתך. לשם כך יש להגיש בקשה להארכת שהייה.

סיכום

שהייה בארצות הברית יכולה להיות תהליך מסובך. בהתאם ללאום שלך, ייתכן שיהיה עליך לקבל ויזה לפני הכניסה למדינה. בנוסף, עליך לציית לכללים ולתקנות מסוימים בזמן שהייה בארה"ב. בדרך כלל, אזרחים של מדינות מסוימות זכאים להיכנס לארה"ב ללא ויזה. מדינות אלו הן חלק מתוכנית ויתור ויזה (VWP). סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. ככלל, אשרת תייר מאפשרת לך לשהות בארה"ב עד שישה חודשים. אם ברצונך לשהות בארה"ב למשך זמן ארוך יותר ממשך השהייה המותר בוויזה שלך, ייתכן שתוכל להאריך את שהייתך. לשם כך יש להגיש בקשה להארכת שהייה. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן