דף הבית » כללי » נסיעה ברכבת מליסבון לפורטו

נסיעה ברכבת מליסבון לפורטו

השאירו פרטים ונחזור מיד:

נסיעה ברכבת מליסבון לפורטו

למה לצפות בנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו

הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו היא מסע פופולרי למטיילים בפורטוגל. הנסיעה אורכת כשלוש שעות והיא דרך מצוינת לחקור את הארץ. עלות הנסיעה ברכבת זולה יחסית, והנוף לאורך הדרך יפהפה. הנה מה שאתה צריך לדעת על הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו.

משך הנסיעה ברכבת

הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו אורכת כשלוש שעות. משך הנסיעה המדויק תלוי בסוג הרכבת שאתה לוקח ובמספר העצירות בדרך. הרכבת המהירה ביותר אורכת כשלוש שעות, בעוד שהרכבות האיטיות יותר עשויות להימשך עד ארבע שעות.

עלות הנסיעה ברכבת

עלות הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו היא זולה יחסית. עלות כרטיס לכיוון אחד היא בסביבות 20 אירו, וכרטיס הלוך ושוב בסביבות 35 אירו. אתה יכול גם לרכוש כרטיס מוזל אם אתה סטודנט או אזרח ותיק.

למה לצפות בנסיעה ברכבת

הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו היא דרך מצוינת לחקור את המדינה. הנוף לאורך הדרך יפהפה, ותוכלו ליהנות מנופים של האזור הכפרי וקו החוף. הרכבת נוחה וממוזגת, ויש הרבה חטיפים ומשקאות על הסיפון.

דברים לעשות בפורטו

ברגע שאתה מגיע לפורטו, יש הרבה דברים לעשות ולראות. העיר ידועה בארכיטקטורה היפה שלה, ויש הרבה אתרים היסטוריים שאפשר לחקור. תוכלו גם ליהנות מחיי הלילה התוססים של העיר, עם שפע של ברים ומסעדות לבחירה.

  • בקרו במגדל קלריגוס ההיסטורי
  • חקור את הכנסיות הרבות של העיר
  • צאו לשיט בסירה על נהר הדואורו
  • תיהנו מחיי הלילה התוססים של העיר
  • לטעום את המטבח המקומי
  • בקר בקתדרלת פורטו

הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו היא דרך מצוינת לחקור את פורטוגל. הנסיעה אורכת כשלוש שעות, ועלות הכרטיס זולה יחסית. הנוף לאורך הדרך יפהפה, ויש הרבה דברים לעשות ולראות בפורטו ברגע שתגיעו. למידע נוסף על הנסיעה ברכבת מליסבון לפורטו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן