דף הבית » כללי » כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לפני נסיעה לחו"ל?

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לפני נסיעה לחו"ל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לפני נסיעה לחו"ל?

מהי דרישת תוקף הדרכון?

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, חשוב לדעת לכמה זמן הדרכון שלכם צריך להיות בתוקף. בדרך כלל, רוב המדינות דורשות שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריכי הטיול שלך. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לנסוע ביוני, הדרכון שלכם צריך להיות תקף לפחות עד דצמבר של אותה שנה. עם זאת, במדינות מסוימות עשויות להיות דרישות שונות. לדוגמה, מדינות מסוימות עשויות לדרוש שהדרכון שלך יהיה תקף עד שנה אחת מעבר לתאריכי הטיול שלך. חשוב לבדוק את דרישות הדרכון של המדינה בה אתם מבקרים לפני הנסיעה.

מה אם הדרכון שלי פג?

אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך לחדש אותו לפני שתוכל לנסוע. בהתאם למדינה שבה אתה מבקר, ייתכן שתוכל לחדש את הדרכון שלך באינטרנט או בדואר. עם זאת, אם אתם נוסעים למדינה שדורשת שהדרכון שלכם יהיה תקף עד שנה מעבר לתאריכי הטיול שלכם, ייתכן שתצטרכו להגיש בקשה לדרכון חדש באופן אישי.

חידוש הדרכון שלך באינטרנט

אם אתה זכאי לחדש את הדרכון שלך באינטרנט, תוכל לעשות זאת דרך האתר הממשלתי של המדינה שבה אתה אזרח. בדרך כלל, תצטרך לספק את הדרכון הנוכחי שלך, תמונה בגודל דרכון וטופס בקשה מלא. לאחר אישור בקשתך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר.

חידוש הדרכון שלך בדואר

אם אתה זכאי לחדש את הדרכון שלך בדואר, תוכל לעשות זאת על ידי שליחת הדרכון הנוכחי שלך, תמונה בגודל דרכון וטופס בקשה מלא למשרד הממשלתי של המדינה שבה אתה אזרח. לאחר אישור בקשתך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר.

הגשת בקשה לדרכון חדש באופן אישי

אם אינך זכאי לחדש את הדרכון שלך באינטרנט או בדואר, תצטרך להגיש בקשה לדרכון חדש באופן אישי. בדרך כלל, תצטרך לספק את הדרכון הנוכחי שלך, תמונה בגודל דרכון וטופס בקשה מלא. ייתכן שיהיה עליך גם לספק מסמכים נוספים, כגון הוכחת זהות או הוכחת אזרחות. לאחר אישור בקשתך, תקבל את הדרכון החדש שלך בדואר.

סיכום

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, חשוב לדעת לכמה זמן הדרכון שלכם צריך להיות בתוקף. בדרך כלל, רוב המדינות דורשות שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריכי הטיול שלך. עם זאת, במדינות מסוימות עשויות להיות דרישות שונות. אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך לחדש אותו לפני שתוכל לנסוע. בהתאם למדינה בה אתה מבקר, ייתכן שתוכל לחדש את הדרכון שלך באינטרנט או בדואר, או שתצטרך להגיש בקשה לדרכון חדש באופן אישי. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן