דף הבית » כללי » כמה זמן מחזיק בקבוק נוטרילון?

כמה זמן מחזיק בקבוק נוטרילון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק בקבוק נוטרילון?

מה זה נוטרילון?

Nutrilon הוא מותג של פורמולות לתינוקות שנועד לספק תזונה מלאה לתינוקות עד גיל 12 חודשים. הוא עשוי מחלב פרה ומכיל ויטמינים ומינרלים חיוניים כדי להבטיח שתינוקות יקבלו את התזונה הדרושה להם. נוטרילון זמין במגוון צורות, כולל אבקה, תרכיז נוזלי ובקבוקים מוכנים להאכלה.

כמה זמן מחזיק בקבוק נוטרילון?

חיי המדף של בקבוק נוטרילון תלויים בסוג הבקבוק ובתנאי האחסון. לבקבוקים מוכנים להאכלה יש את חיי המדף הקצרים ביותר ויש להשתמש בהם תוך 48 שעות מרגע הפתיחה. פורמולות תרכיז נוזלי ואבקה יכולות להחזיק מעמד עד שבועיים אם מאוחסנים במקום קריר ויבש.

בקבוקים מוכנים להאכלה

בקבוקי נוטרילון מוכנים להאכלה הם האפשרות הנוחה ביותר להורים, מכיוון שהם אינם דורשים כל הכנה. עם זאת, יש להם את חיי המדף הקצרים ביותר ויש להשתמש בהם תוך 48 שעות מהפתיחה. לאחר פתיחתו, יש לשמור את הבקבוק בקירור ולהשתמש בו תוך 24 שעות.

תרכיז נוזלי

בקבוקי תרכיז נוזלי של נוטרילון חסכוניים יותר מבקבוקים מוכנים להאכלה, מכיוון שניתן להשתמש בהם מספר פעמים. עם זאת, יש להכין אותם לפי ההוראות על התווית ויש לשמור אותם בקירור לאחר הפתיחה. בקבוקי תרכיז נוזלי יכולים להחזיק מעמד עד שבועיים אם מאוחסנים במקום קריר ויבש.

פורמולת אבקה

בקבוקי פורמולת אבקה של נוטרילון הם האפשרות החסכונית ביותר, שכן ניתן להשתמש בהם מספר פעמים ובעלי חיי המדף הארוכים ביותר. פורמולת אבקה צריכה להיות מוכנה לפי ההוראות על התווית ויש לשמור אותה בקירור לאחר הפתיחה. פורמולת אבקה יכולה להחזיק מעמד עד שבועיים אם מאוחסנת במקום קריר ויבש.

השוואה מהירה

סוּג חיי מדף
מוכן להאכלה 48 שעות
תרכיז נוזלי 2 שבועות
פורמולת אבקה 2 שבועות

לסיכום, חיי המדף של בקבוק נוטרילון תלויים בסוג הבקבוק ובתנאי האחסון. לבקבוקים מוכנים להאכלה יש את חיי המדף הקצרים ביותר ויש להשתמש בהם תוך 48 שעות מרגע הפתיחה. פורמולות תרכיז נוזלי ואבקה יכולות להחזיק מעמד עד שבועיים אם מאוחסנים במקום קריר ויבש. למידע נוסף על חיי המדף של בקבוקי Nutrilon, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן