דף הבית » כללי » כמה זמן לוקח לנסוע מסלוניקי לקסקידיקי?

כמה זמן לוקח לנסוע מסלוניקי לקסקידיקי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מסלוניקי לקסקידיקי?

המסע מסלוניקי לקסקידיקי

מסלוניקי לקסקידיקי הוא מסע של כ-200 קילומטרים, או 124 מיילים. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון, מהעיר השוקקת סלוניקי ועד לחופים המדהימים של קסקידיקי. בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין שלוש לחמש שעות.

המרחק מסלוניקי לקסקידיקי

מסלוניקי לקסקידיקי הוא מרחק של כ-200 קילומטרים, או 124 מיילים. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון, מהעיר השוקקת סלוניקי ועד לחופים המדהימים של קסקידיקי.

זמן נסיעה משוער מסלוניקי לקסקידיקי

זמן הנסיעה המשוער מסלוניקי לקסקידיקי הוא שלוש עד חמש שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח. המסלול המהיר ביותר הוא דרך Egnatia Odos, כביש מהיר העובר מסלוניקי לגבול יוון-אלבניה. מסלול זה אורך כשלוש שעות והוא המסלול הישיר ביותר. לחילופין, תוכלו לקחת את המסלול הנופי, שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון. מסלול זה אורך כחמש שעות והוא דרך מצוינת לחקור את הארץ.

אפשרויות מסלול מסלוניקי לקסקידיקי

המסלול המהיר ביותר מסלוניקי לקסקידיקי הוא דרך Egnatia Odos, כביש מהיר שעובר מסלוניקי לגבול יוון-אלבניה. מסלול זה אורך כשלוש שעות והוא המסלול הישיר ביותר. לחילופין, תוכלו לקחת את המסלול הנופי, שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון. מסלול זה אורך כחמש שעות והוא דרך מצוינת לחקור את הארץ. אתה יכול גם לקחת את מסלול החוף, שלוקח אותך לאורך קו החוף המדהים של הים האגאי. מסלול זה אורך כארבע שעות והוא דרך מצוינת לחוות את היופי של קו החוף היווני.

שאלות ותשובות

ש: מה המרחק מסלוניקי לקסקידיקי?

ת: מסלוניקי לקסקידיקי מרחק של כ-200 קילומטרים, או 124 מיילים.

ש: כמה זמן לוקח לנסוע מסלוניקי לקסקידיקי?

ת: זמן הנסיעה המשוער מסלוניקי לקסקידיקי הוא שלוש עד חמש שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח.

ש: מהן אפשרויות המסלול מסלוניקי לקסקידיקי?

ת: המסלול המהיר ביותר מסלוניקי לקסקידיקי הוא דרך Egnatia Odos, כביש מהיר העובר מסלוניקי לגבול יוון-אלבניה. לחילופין, תוכלו לקחת את המסלול הנופי, שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון. אתה יכול גם לקחת את מסלול החוף, שלוקח אותך לאורך קו החוף המדהים של הים האגאי.

סיכום

הנסיעה מסלוניקי לקסקידיקי היא מרחק של כ-200 קילומטרים, או 124 מיילים. זמן הנסיעה המשוער מסלוניקי לקסקידיקי הוא שלוש עד חמש שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח. המסלול המהיר ביותר הוא דרך Egnatia Odos, כביש מהיר העובר מסלוניקי לגבול יוון-אלבניה. לחילופין, תוכלו לקחת את המסלול הנופי, שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר ביוון. אתה יכול גם לקחת את מסלול החוף, שלוקח אותך לאורך קו החוף המדהים של הים האגאי. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, המסע מסלוניקי לקסקידיקי בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן