דף הבית » כללי » כמה זמן להדליק את המנגל לפני הבישול

כמה זמן להדליק את המנגל לפני הבישול

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן להדליק את המנגל לפני הבישול

הדלקת הברביקיו

ברביקיו היא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ ולבשל אוכל טעים. אבל לפני שאתה יכול להתחיל לבשל, אתה צריך להדליק את המנגל. לדעת כיצד להדליק מנגל נכון וכמה זמן לחכות לפני הבישול עליו חיוני לבישול מוצלח.

איסוף האספקה

לפני שתוכלו להדליק את המנגל, עליכם לאסוף את המצרכים. תצטרך מצית או גפרורים, פחם ומתנע ארובה. מתנע הארובה הוא גליל מתכת עם ידית ושבכה בתחתית. הוא משמש להדלקת הפחם.

הדלקת הפחם

ברגע שיש לך את כל המצרכים, אתה יכול להתחיל להדליק את הפחם. מניחים את הפחמים במתנע הארובה ומדליקים את המצית או הגפרור. מניחים את מתנע הארובה על המנגל ונותנים לפחמים לבעור כ-10 דקות. זה יאפשר לפחם להתחמם מספיק כדי להתלקח.

מחכה לפני הבישול

לאחר הדלקת הפחמים, תצטרך להמתין לפני שתוכל להתחיל לבשל. הפחמים צריכים להיות לוהטים לבנים לפני שמתחילים לבשל. זה אומר שהפחם צריך להיות זוהר והלהבות היו אמורות לכבות. אם הפחם עדיין בוער, המתן עד שהלהבות יכבו לפני שתתחיל לבשל.

בדיקת החום

ברגע שהפחם לוהט, אתה יכול לבדוק את החום. הנח את היד שלך כ-6 אינץ' מעל הפחם. אם אתה יכול להחזיק את היד שלך שם במשך 5 שניות, החום נמוך. אם אתה יכול להחזיק את היד שלך שם במשך 2 שניות, החום בינוני. אם אתה יכול להחזיק את היד שלך רק שנייה אחת, החום גבוה.

בישול על הברביקיו

לאחר שהפחם לוהט לבנים ובדקתם את החום, תוכלו להתחיל לבשל. הקפידו לפקוח עין על הפחמים ולהתאים את החום לפי הצורך. אם החום נמוך מדי, מוסיפים עוד פחמים. אם החום גבוה מדי, העבר את האוכל לחלק קריר יותר של הגריל.

ברביקיו היא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ ולבשל אוכל טעים. לדעת כיצד להדליק מנגל נכון וכמה זמן לחכות לפני הבישול עליו חיוני לבישול מוצלח. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכל לקבל ארוחה טעימה תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן