דף הבית » כללי » כמה זמן כדאי לשים כנפיים בתנור?

כמה זמן כדאי לשים כנפיים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לשים כנפיים בתנור?

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל כנפיים בתנור?

בישול כנפיים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. אבל כמה זמן צריך להכניס כנפיים לתנור? התשובה תלויה בטמפרטורה בה אתה מבשל ובגודל הכנפיים. בדרך כלל, עליך לבשל כנפיים בטמפרטורה של 375 מעלות צלזיוס למשך כ-45 דקות. אם אתה מבשל כנפיים קטנות יותר, אתה יכול להפחית את זמן הבישול ל-30 דקות.

איך מכינים כנפיים לתנור

לפני שתכניסו כנפיים לתנור, תצטרכו להכין אותן. התחל בשטיפת הכנפיים במים קרים ויבש אותן במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הכנפיים בתבלינים האהובים עליכם. אתה יכול להשתמש בתערובת תיבול שנקנה בחנות או להכין בעצמך. לאחר שהכנפיים מתובלות, מניחים אותן על תבנית מרופדת בנייר אפייה או נייר אלומיניום.

איך לבשל כנפיים בתנור

לאחר הכנת הכנפיים, אתה מוכן לבשל אותן בתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומניחים את תבנית האפייה עם הכנפיים בתנור. מבשלים את הכנפיים במשך 45 דקות, הופכים אותן באמצע זמן הבישול. לאחר 45 דקות, בדוק את הכנפיים כדי לוודא שהן מבושלות. אם הם לא, מבשלים אותם במשך 5-10 דקות נוספות.

טיפים לכנפיים מבושלות בצורה מושלמת

כדי להבטיח כנפיים מבושלות בצורה מושלמת, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהכנפיים מרווחות על תבנית האפייה. אם הם קרובים מדי זה לזה, הם לא יתבשלו באופן שווה. שנית, השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הכנפיים. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F. לבסוף נותנים לכנפיים לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה יעזור להם להישאר עסיסיים ורכים.

בישול כנפיים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. כדי לקבל את הכנפיים המושלמות בכל פעם, מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומבשלים את הכנפיים במשך 45 דקות, הפוך אותן באמצע הדרך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן