דף הבית » כללי » כמה זמן כדאי לעשות על הליכון?

כמה זמן כדאי לעשות על הליכון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לעשות על הליכון?

מהם היתרונות של פעילות גופנית בהליכון?

פעילות גופנית על הליכון היא דרך מצוינת להעלות את הדופק ולשריפת קלוריות. זה יכול לעזור לך לרדת במשקל, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, ואפילו להפחית מתח. זה גם יכול לעזור לך לבנות שרירים ולשפר את רמת הכושר הכללית שלך. תרגיל הליכון הוא גם דרך מצוינת להיכנס לפעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה. זה אומר שזה קל יותר למפרקים מאשר ריצה או ריצה על משטחים קשים. זה גם מאפשר לך להתאים את המהירות והשיפוע כך שיתאימו לרמת הכושר שלך.

כמה זמן כדאי לעשות על הליכון?

משך הזמן שאתה צריך לבלות על ההליכון תלוי ביעדי הכושר שלך. אם אתם מחפשים לרדת במשקל, כדאי לשאוף ל-30-45 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית. זה אומר שאתה אמור להיות מסוגל להמשיך בשיחה בזמן שאתה מתאמן, אבל אתה עדיין אמור להיות מסוגל להרגיש את קצב הלב שלך עולה. אם אתה מחפש לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, עליך לשאוף ל-45-60 דקות של מתון -פעילות גופנית בעצימות. זה אומר שאתה עדיין אמור להיות מסוגל להמשיך בשיחה, אבל אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את קצב הלב שלך עולה. אם אתה מחפש לבנות שריר, עליך לכוון ל-30-45 דקות של פעילות גופנית בעצימות גבוהה. זה אומר שאתה אמור להיות מסוגל להרגיש את קצב הלב שלך עולה ואתה אמור לנשום בכבדות.

טיפים להפיק את המרב מהזמן שלך על הליכון

הנה כמה טיפים להפקת המרב מהזמן שלך על ההליכון:

  • הגדר מטרה. החלט כמה זמן תרצה להתאמן והגדר טיימר. זה יעזור לך להישאר ממוקד ומוטיבציה.
  • תערבב את זה. שנה את המהירות והשיפוע של הליכון כדי לשמור על הגוף שלך לנחש ולמנוע שעמום.
  • הקשב למוסיקה. שימו מוזיקה אופטימית כדי לעזור לכם לשמור על מוטיבציה ולשמור על האנרגיה שלכם.
  • קח הפסקות. קח הפסקה כל 10-15 דקות כדי לתת לגוף מנוחה ולמנוע פציעה.
  • תירגע. הקדישו את 5 הדקות האחרונות של האימון בהליכה בקצב איטי יותר כדי לקרר את הגוף.

סיכום

פעילות גופנית על הליכון היא דרך מצוינת להעלות את הדופק ולשריפת קלוריות. זה יכול לעזור לך לרדת במשקל, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, ואפילו להפחית מתח. משך הזמן שאתה צריך לבלות על ההליכון תלוי ביעדי הכושר שלך. אם אתם מחפשים לרדת במשקל, כדאי לשאוף ל-30-45 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית. אם אתה מחפש לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, עליך לשאוף ל-45-60 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית. אם אתם מחפשים לבנות שריר, כדאי לכוון ל-30-45 דקות של פעילות גופנית בעצימות גבוהה. כדי להפיק את המרב מהזמן שלך על ההליכון, הגדירו מטרה, ערבבו אותה, האזינו למוזיקה, קחו הפסקות והתקררו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן