דף הבית » כללי » כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

מהו חלב מוגז?

חלב מוגז הוא חלב שנשאב או הוצא מהחזה של אם מיניקה. זה זהה לחלב שתינוק היה מקבל אילו היה יונק ישירות מהאם. הוא משמש לעתים קרובות להאכלת תינוקות כאשר האם אינה זמינה או כאשר התינוק אינו מסוגל לינוק ישירות.

כמה זמן אפשר להשאיר חלב מוגז בחוץ?

ניתן להשאיר חלב מוגז בטמפרטורת החדר עד ארבע שעות. לאחר מכן, יש לשמור בקירור או להקפיא. אם אינכם מצליחים לקרר או להקפיא מיד את החלב, יש לזרוק אותו.

כיצד לאחסן חלב מוגז

הדרך הטובה ביותר לאחסן חלב מוגז היא במקרר או במקפיא. יש להשתמש בחלב שמופרש ומאוחסן במקרר תוך ארבעה ימים. יש להשתמש בחלב שמפורק ומאוחסן במקפיא תוך שלושה חודשים.

אחסון מקרר

כשמאחסנים חלב מוגז במקרר, יש להכניסו לכלי אטום ולסמן את התאריך שבו הוא נתבע. יש לאחסן אותו בחלק האחורי של המקרר, הרחק מהדלת, שם הטמפרטורה היא העקבית ביותר.

אחסון במקפיא

כשמאחסנים חלב מוגז במקפיא, יש להכניסו לכלי אטום ולסמן את התאריך שבו הוא נתבע. יש לאחסן אותו בחלק האחורי של המקפיא, הרחק מהדלת, שם הטמפרטורה היא העקבית ביותר. כדאי לאחסן את החלב במנות קטנות, כך שניתן יהיה להפשיר אותו במהירות ולהשתמש בו מיד.

הפשרה וחימום חלב מוגזם

כאשר אתם מוכנים להשתמש בחלב המוגז, יש להפשיר אותו במקרר או תחת מים זורמים קרירים. לעולם אין להפשיר אותו במיקרוגל, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנקודות חמות שעלולות לשרוף את התינוק. לאחר שהחלב מופשר, ניתן לחמם אותו על ידי הנחתו בקערת מים חמימים או על ידי שימוש במחמם בקבוקים.

טיפים לאחסון חלב מוגז

  • סמן תמיד את המיכל בתאריך שבו הוא הובע.
  • אחסן חלב מוגז בחלק האחורי של המקרר או המקפיא, הרחק מהדלת.
  • אחסן חלב מוגז במנות קטנות, כך שניתן יהיה להפשיר אותו במהירות ולהשתמש בו מיד.
  • לעולם אל תפשיר חלב מופקע במיקרוגל.
  • חממו חלב מוגז על ידי הנחתו בקערת מים חמימים או על ידי שימוש במחמם בקבוקים.

דעה אישית

כאם לשניים, גיליתי שהוצאת חלב ואחסון הם דרך מצוינת להבטיח שהתינוקות שלי יקבלו את התזונה שהם צריכים, גם כשאני לא זמינה להניק אותם ישירות. חשוב לזכור לאחסן נכון את החלב, כדי שיהיה בטוח לתינוקך לצרוך אותו. גיליתי שסימון המיכלים בתאריך שבו הוא הובע ואחסונם במנות קטנות עוזרים לוודא שימוש מהיר ובטוח בחלב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן