דף הבית » כללי » כחול ברור: כמה זמן לפני המחזור?

כחול ברור: כמה זמן לפני המחזור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כחול ברור: כמה זמן לפני המחזור?

מה זה כחול ברור?

Clear Blue הוא מותג של בדיקות הריון ביתיות שנועדו לזהות את נוכחות ההורמון hCG בשתן של אישה. הורמון זה מיוצר על ידי השליה זמן קצר לאחר ההתעברות והוא האינדיקטור הטוב ביותר להריון. בדיקות Clear Blue קלות לשימוש ומספקות תוצאות מדויקות תוך דקות ספורות.

כיצד פועל כחול ברור?

בדיקות Clear Blue פועלות על ידי זיהוי נוכחות של hCG בשתן של אישה. הבדיקה פועלת על ידי זיהוי נוכחות של hCG בדגימת השתן. אם הבדיקה מזהה hCG, היא תציג תוצאה חיובית. אם הבדיקה לא מזהה hCG, היא תציג תוצאה שלילית.

עד כמה מדויק כחול שקוף?

בדיקות Clear Blue הן מדויקות ביותר ויכולות לזהות hCG בשתן כבר חמישה ימים לפני הפסקת מחזור. דיוק הבדיקה עולה ככל שכמות ה-hCG בשתן עולה.

כמה זמן לפני המחזור אפשר לעשות מבחן כחול ברור?

ניתן לבצע בדיקות Clear Blue כבר חמישה ימים לפני הפסקת מחזור. עם זאת, עדיף להמתין עד ליום החמצת המחזור או מאוחר יותר כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר.

השוואה מהירה

מִבְחָן דיוק מסגרת זמן
כחול נקי גָבוֹהַ 5 ימים לפני הפסקת מחזור

לסיכום, Clear Blue היא בדיקת הריון ביתית אמינה ומדויקת שיכולה לזהות נוכחות של hCG בשתן כבר חמישה ימים לפני הפסקת מחזור. דיוק הבדיקה עולה ככל שכמות ה-hCG בשתן עולה. עדיף להמתין ליום החמצה או מאוחר יותר כדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר. בדיקות Clear Blue קלות לשימוש ומספקות תוצאות מדויקות תוך דקות ספורות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן