דף הבית » כללי » איך לבשל פילה דניס בתנור

איך לבשל פילה דניס בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל פילה דניס בתנור

איך לבשל פילה דניס בתנור

דניס הוא דג פופולרי שניתן לבשל במגוון דרכים. אחת הדרכים הפשוטות והטעימות ביותר לבשל דניס היא בתנור. שיטת בישול זו מהירה וקלה, והיא מייצרת דג טעים, לח ובעל טעם. הנה איך לבשל פילה דניס בתנור.

רכיבים

כדי לבשל פילה דניס בתנור, תזדקק למרכיבים הבאים:- 1 פילה דניס- 2 כפות שמן זית- 1 כפית אבקת שום- 1 כפית אורגנו מיובש- 1 כפית בזיליקום מיובש- מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).2. מניחים את פילה הדניס על תבנית מרופדת בנייר אפייה.3. מזלפים את שמן הזית על הפילה ומפזרים את אבקת השום, האורגנו, הבזיליקום, המלח והפלפל.4. אופים את פילה הדניס בתנור שחומם מראש במשך 15-20 דקות, או עד שהדג מבושל ומתקלף בקלות בעזרת מזלג.

הצעות הגשה

פילה דניס אפוי טעים להגיש לצד ירקות צלויים או סלט פשוט. אפשר גם להגיש עם רוטב או תבלין לבחירתכם.

סיכום

בישול פילה דניס בתנור הוא דרך מהירה וקלה להכין מנת דג טעימה ומלאת טעם. כדי לבשל פילה דניס בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס), מניחים את הפילה על תבנית מרופדת בנייר אפייה, מטפטפים שמן זית ומפזרים אבקת שום, אורגנו, בזיליקום, מלח , ופלפל. אופים במשך 15-20 דקות, או עד שהדג מבושל ומתקלף בקלות בעזרת מזלג. מגישים לצד ירקות צלויים או סלט פשוט, ורוטב או תבלין לבחירתכם. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן