דף הבית » טכנולוגיות מתפתחות » כמה זמן לפני השינה לקחת מלטונין

כמה זמן לפני השינה לקחת מלטונין

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני השינה לקחת מלטונין

מה זה מלטונין?

מלטונין הוא הורמון המיוצר באופן טבעי בגוף ועוזר לווסת את מחזור השינה והערות של הגוף. הוא משתחרר בתגובה לחושך, וייצורו מעוכב על ידי האור. מלטונין זמין כתוסף, והוא משמש לעתים קרובות כדי לעזור לאנשים שמתקשים להירדם או להישאר לישון.

מתי עלי לקחת מלטונין?

הזמן הטוב ביותר לקחת מלטונין הוא כשעה לפני השינה. הסיבה לכך היא שמלטונין לוקח כשעה להגיע לרמות השיא שלו בגוף. נטילת אותו מוקדם יותר עשויה להיות פחות יעילה, מכיוון שלגוף לא היה מספיק זמן לספוג את התוסף.

כמה מלטונין אני צריך לקחת?

כמות המלטונין שאתה צריך לקחת תלויה בצרכים האישיים שלך. ככלל, המינון המומלץ הוא בין 0.3 ל-5 מיליגרם. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תוסף כלשהו, מכיוון שהם יכולים לעזור לך לקבוע את המינון הנכון עבורך.

מהם היתרונות של נטילת מלטונין?

נטילת מלטונין יכולה לעזור לך לישון טוב יותר. זה גם יכול לעזור להפחית את הזמן שלוקח להירדם, כמו גם להפחית את מספר הפעמים שאתה מתעורר במהלך הלילה. בנוסף, מלטונין יכול לעזור להפחית את השפעות הג'ט לג ויכול לעזור לאנשים שעובדים במשמרות לילה להסתגל ללוח הזמנים החדש שלהם.

האם יש תופעות לוואי של נטילת מלטונין?

ברוב המקרים, מלטונין בטוח לקחת. עם זאת, זה יכול לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כגון כאבי ראש, סחרחורת ובחילות. זה יכול גם לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, לכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילתו.

סיכום

מלטונין הוא הורמון שעוזר לווסת את מחזור השינה והערות של הגוף. נטילת זה שעה לפני השינה יכולה לעזור לך לישון טוב יותר. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תוסף כלשהו, מכיוון שהם יכולים לעזור לך לקבוע את המינון הנכון עבורך. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן