דף הבית » טכנולוגיות מתפתחות » כמה זמן כדאי לבשל אפרוחים בתנור?

כמה זמן כדאי לבשל אפרוחים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לבשל אפרוחים בתנור?

בישול אפרוחים בתנור

בישול אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות זמן רב במטבח. זוהי גם דרך מצוינת לקבל ארוחה בריאה מלאה בחלבון וחומרים מזינים אחרים. אבל כמה זמן צריך לבשל אפרוחים בתנור? זה תלוי בסוג האפרוח שאתה מבשל ובמידת העשייה הרצויה. כשזה מגיע לבישול אפרוחים בתנור, יש לזכור כמה דברים. ראשית, אתה רוצה לוודא שהתנור מחומם מראש לטמפרטורה הנכונה. זה יבטיח שהאפרוחים יתבשלו בצורה אחידה ולא יתייבשו. שנית, אתה רוצה לוודא שהאפרוחים מבושלים. המשמעות היא שהטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע לפחות ל-165 מעלות פרנהייט. לבסוף, רוצים לוודא שהאפרוחים מבושלים למידת העשייה הרצויה.

תרנגולות שלמות

כשמדובר בבישול תרנגולות שלמות בתנור, זמן הבישול יהיה תלוי בגודל העוף. בדרך כלל, עוף שלם צריך להיות מבושל במשך כשעה וחצי ב-350 מעלות פרנהייט. אם העוף גדול יותר, ייתכן שיהיה צורך לבשל אותו עוד קצת. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהוא מבושל.

חזה עוף

חזה עוף הוא אופציה נהדרת לארוחה קלה ומהירה. ניתן לבשל אותם בתנור תוך כ-30 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של חזה העוף בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהם מבושלים.

ירכי עוף

ירכי עוף הן אופציה מצוינת לארוחה עשירה ועסיסית. ניתן לבשל אותם בתנור תוך כ-45 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ירכי העוף בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהן מבושלות.

כנפיים

כנפי עוף הן אופציה נהדרת לחטיף או מתאבן טעים. ניתן לבשל אותם בתנור תוך כ-25 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של כנפי העוף בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהן מבושלות.

השוואה מהירה

סוג של אפרוח זמן בישול (דקות)
עוף שלם 90
חזה עוף 30
ירכי עוף 45
כנפיים 25

בישול אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות זמן רב במטבח. זוהי גם דרך מצוינת לקבל ארוחה בריאה מלאה בחלבון וחומרים מזינים אחרים. אבל חשוב לוודא שאתם מבשלים את הגוזלים לפרק הזמן הנכון. כשמדובר בבישול אפרוחים בתנור, זמן הבישול יהיה תלוי בסוג האפרוח שאתם מבשלים ובמידת העשייה הרצויה. יש לבשל תרנגולות שלמות כשעה וחצי בטמפרטורה של 350 מעלות פרנהייט. ניתן לבשל חזה עוף בתנור תוך כ-30 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. ניתן לבשל ירכי עוף בתנור תוך כ-45 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. וכנפי עוף ניתן לבשל בתנור תוך כ-25 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. חשוב לוודא שהתנור מחומם מראש לטמפרטורה הנכונה ושהאפרוחים מבושלים. אפשר לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הגוזלים בעזרת מדחום לבשר כדי לוודא שהם מבושלים. לאחר שהאפרוחים מבושלים לעשייה הרצויה, תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ובריאה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן