דף הבית » טכנולוגיות מתפתחות » כמה זמן הנסיעה מבראשוב לטורדה?

כמה זמן הנסיעה מבראשוב לטורדה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבראשוב לטורדה?

כמה זמן הנסיעה מבראשוב לטורדה?

הנסיעה מברשוב לטורדה היא קצרה יחסית, ולוקחת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא קו ישר, לוקח אותך דרך האזור הכפרי של טרנסילבניה והרי הקרפטים. המרחק הכולל הוא כ-120 ק"מ (75 מייל). המסע מתחיל בבראשוב, עיר באזור טרנסילבניה של רומניה. הוא ידוע בחומות הסקסוניות מימי הביניים וברחובות המרוצפים שלו, כמו גם קרבתו להרי הקרפטים. מכאן תצאו דרומה על כביש DN1, עברו דרך העיירות Codlea ו- Sacele. לאחר Sacele, תפנו לכביש DN1A, שיוביל אתכם דרך הכפרים הקטנים Mihaileni ו-Cincu. כביש זה יוביל אתכם בסופו של דבר לעיר טורדה, השוכנת במחוז קלוז' ברומניה. טורדה ידועה במכרות המלח שלה, הפועלים מאז המאה ה-17. הנסיעה מבראשוב לטורדה היא נסיעה ציורית, לוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של טרנסילבניה והרי הקרפטים המלכותיים. בדרך תעברו דרך כפרים קטנים, יערות עבותים ועמקים ציוריים. המסע הוא דרך מצוינת לחקור את האזור הכפרי של רומניה ולחוות את יופיו של האזור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מברשוב לטורדה היא נסיעה נעימה ולוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של רומניה. בדרך תעברו דרך העיירות קודלה, סאצ'לה, מיהאילני וצ'ינקו. עיירות אלו קטנות ומוזרות, ומציעות הצצה לאורח החיים הרומני המסורתי. הדרך מבראשוב לטורדה היא ברובה דו מסלולית, עם כמה קטעים של כביש חד מסלולי. הכביש במצב טוב, אך ישנם קטעים שיכולים להיות צרים ומפותלים. חשוב לנהוג בזהירות ולציית לכל חוקי התעבורה.

דברים שכדאי לעשות בטורדה

ברגע שאתה מגיע לטורדה, יש הרבה דברים לעשות ולראות. בעיר נמצאים מכרות המלח המפורסמים של טורדה, הפועלים מאז המאה ה-17. המכרות הם אטרקציה תיירותית פופולרית, המציעה סיורים מודרכים וחוויה תת קרקעית ייחודית. טורדה היא גם ביתו של ערוץ טורדה, פלא טבע מדהים המושלם לטיולים רגליים ולחקירה. הערוץ הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל נשרים, נצים וצבאים. יש גם מספר מערות לחקור, כולל מערת הדובים המפורסמת. העיר טורדה היא גם ביתם של מגוון מוזיאונים, גלריות ואטרקציות אחרות. מוזיאון טורדה להיסטוריה ואמנות הוא מקום מצוין ללמוד על עברה של העיר, בעוד שגלריה לאמנות טורדה מציגה את יצירותיהם של אמנים מקומיים. הנסיעה מברשוב לטורדה היא דרך מצוינת לחקור את האזור הכפרי הרומני ולחוות את היופי של האזור. הנסיעה אורכת קצת יותר משעתיים והיא בקו ישר, הלוקח אתכם דרך האזור הכפרי של טרנסילבניה והרי הקרפטים. בדרך תעברו דרך כפרים קטנים, יערות עבותים ועמקים ציוריים. לאחר הגעתכם לטורדה, יש הרבה דברים לעשות ולראות, כולל מכרות המלח המפורסמים של טורדה, ערוץ טורדה ומגוון מוזיאונים, גלריות ואטרקציות אחרות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . כדי לקבל מושג טוב יותר על הכונן, בדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן