דף הבית » טכנולוגיות מתפתחות » כמה זמן אתה יכול להישאר באוסטריה ללא ויזה?

כמה זמן אתה יכול להישאר באוסטריה ללא ויזה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה יכול להישאר באוסטריה ללא ויזה?

מהי ויזה?

ויזה היא מסמך שמונפק על ידי מדינה המאפשר לאדם להיכנס, להישאר בה או לצאת ממנה. הוא מונפק בדרך כלל למטרה מסוימת, כגון תיירות, עסקים או לימודים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שהיא תקפה לכניסה בודדת או למספר כניסות.

האם אתה צריך ויזה כדי להיכנס לאוסטריה?

התשובה לשאלה זו תלויה בלאומיות שלך. אזרחי האיחוד האירופי (האיחוד האירופי), האזור הכלכלי האירופי (EEA) ושוויץ אינם זקוקים לויזה כדי להיכנס לאוסטריה. אזרחים של מדינות אחרות עשויים להזדקק לויזה כדי להיכנס לאוסטריה.

כמה זמן אתה יכול להישאר באוסטריה ללא ויזה?

אם אינכם זקוקים לויזה כדי להיכנס לאוסטריה, תוכלו לשהות במדינה עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שניתן לשהות באוסטריה עד שלושה חודשים בתוך תקופה של שישה חודשים.

מה אם אתה צריך ויזה כדי להיכנס לאוסטריה?

אם אתה צריך ויזה כדי להיכנס לאוסטריה, משך השהות שלך יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך. לדוגמה, אשרת תייר עשויה להיות בתוקף עד שלושה חודשים, בעוד אשרת סטודנט עשויה להיות בתוקף עד שנה.

מה אם אתה רוצה להישאר יותר מ-90 יום?

אם ברצונכם לשהות באוסטריה יותר מ-90 יום, תצטרכו להגיש בקשה לאישור שהייה. אישור זה יאפשר לכם לשהות באוסטריה תקופה ארוכה יותר, לרוב עד שנה.

מה אם תעזוב את הויזה שלך?

אם תאריך את האשרה שלך, אתה עשוי להיות חשוף לקנס ו/או גירוש. חשוב לוודא שאתם עוזבים את אוסטריה לפני תום תוקף הויזה.

השוואה מהירה

סוג ויזה משך שהייה
לא נדרשת ויזה 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום
נדרשת ויזה משתנה בהתאם לסוג הויזה
אישור שהייה עד שנה אחת

לסיכום, אם אינכם זקוקים לויזה לכניסה לאוסטריה, תוכלו לשהות במדינה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. אם אתה צריך ויזה, משך השהות שלך יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך. אם ברצונכם לשהות באוסטריה יותר מ-90 יום, תצטרכו להגיש בקשה לאישור שהייה. חשוב לוודא שאתם עוזבים את אוסטריה לפני תום תוקף הויזה שלכם, מכיוון שהשהייה מופרזת של הויזה שלכם עלולה לגרום לקנס ו/או לגירוש. למידע נוסף על אשרות ואישורי שהייה באוסטריה, אתה יכול לבקר בדף YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן