דף הבית » טכנולוגיות מתפתחות » באיזו תדירות יש להחליף מסכות?

באיזו תדירות יש להחליף מסכות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות יש להחליף מסכות?

מה המטרה של מסכות?

מסכות הפכו לחלק מכריע בחיי היומיום שלנו בעקבות מגיפת הקורונה. חבישת מסכה היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על עצמנו ועל אחרים מפני הנגיף. אבל באיזו תדירות יש להחליף מסכות?

באיזו תדירות יש להחליף מסכות?

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ להחליף מסכות מדי יום. הסיבה לכך היא שמסכות עלולות להזדהם בנגיף, וחבישת מסכה מזוהמת עלולה להגביר את הסיכון לזיהום. חשוב לציין שה-CDC גם ממליץ להחליף מסכות בתדירות גבוהה יותר אם הן נרטבות או מתלכלכות. הסיבה לכך היא שהנגיף יכול לשרוד על משטחים רטובים או מלוכלכים לפרקי זמן ארוכים יותר.

מתי צריך להחליף מסכות?

ה-CDC ממליץ להחליף מסכות מדי יום, או בתדירות גבוהה יותר אם הן נרטבות או מתלכלכות. חשוב לציין שיש להחליף מסכות גם אם הן נפגעות או אם הן כבר לא מתאימות יותר.

איך מחליפים מסכה בצורה נכונה

בהחלפת מסכה חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה ותברואתית. ה-CDC ממליץ על הצעדים הבאים:

  • שטפו את הידיים במים וסבון לפחות 20 שניות לפני שאתם נוגעים במסכה.
  • הסר את המסכה על ידי שחרור החוטים או משיכת הלולאות על האוזניים.
  • השליכו את המסכה המשומשת במיכל סגור.
  • נקו את הידיים במים וסבון למשך 20 שניות לפחות.
  • שימו מסכה חדשה ונקייה.

סיכום

מסכות הן חלק מכריע בחיי היומיום שלנו, וחשוב להחליף אותן באופן קבוע. ה-CDC ממליץ להחליף מסכות מדי יום, או בתדירות גבוהה יותר אם הן נרטבות או מתלכלכות. חשוב גם להחליף מסכות אם הן נפגעות או אם הן כבר לא מתאימות. בהחלפת מסכה חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה ותברואתית. שמירה על הנחיות אלה יכולה לעזור לשמור על בטיחותך ועל הסובבים אותך. למידע נוסף על מסכות ונושאים אחרים הקשורים לקורונה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן