דף הבית » חידות מכופפות » פיצה כרובית: כמה זמן בתנור?

פיצה כרובית: כמה זמן בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

פיצה כרובית: כמה זמן בתנור?

מהי פיצה כרובית?

פיצה כרובית היא אלטרנטיבה טעימה ובריאה לפיצה מסורתית. הוא עשוי עם בסיס של כרובית במקום בצק, ומעליו תוספות הפיצה האהובות עליך. פיצה כרובית היא דרך מצוינת לתקן את הפיצה ללא כל הפחמימות והקלוריות של פיצה רגילה. זוהי גם דרך מצוינת להכניס יותר ירקות לתזונה שלך.

איך להכין פיצה כרובית

הכנת פיצה כרובית היא קלה ולוקחת רק כמה צעדים פשוטים. ראשית, תצטרך להכין את הכרובית. התחל בשטיפה וייבוש של הכרובית, ואז חתך אותה לפרחים. מניחים את הפרחים במעבד מזון ומקציפים עד לקבלת מרקם פירורי עדין. לאחר מכן, מניחים את הכרובית בקערה ומחממים אותה במיקרוגל כ-5 דקות. זה יעזור לרכך את הכרובית ויקל על העבודה איתה. לאחר שהכרובית התקררה, מניחים אותה במגבת מטבח נקייה וסוחטים החוצה כמה שיותר נוזלים. לאחר שהכרובית מוכנה, אפשר להתחיל להכין את הפיצה. מניחים את הכרובית בקערה ומוסיפים מעט שמן זית, מלח ופלפל. מערבבים הכל יחד עד ליצירת עקביות דמוית בצק. לאחר מכן, מניחים את הבצק על תבנית מרופדת בנייר אפייה. השתמשו בידיים כדי לפזר את הבצק לעיגול. אופים את הפיצה בתנור ב-400 מעלות צלזיוס למשך כ-15 דקות. לאחר שהפיצה מסיימת לאפות, הוציאו אותה מהתנור והוסיפו אותה עם תוספות הפיצה האהובות עליכם. מכניסים את הפיצה בחזרה לתנור ואופים עוד 10-15 דקות.

השוואה מהירה

פיצה מסורתית פיצה כרובית
בסיס בצק בסיס כרובית
עשיר בפחמימות דל בפחמימות
עשיר בקלוריות דל בקלוריות
זמן אפייה 25 דקות

היתרונות של פיצה כרובית

פיצה כרובית היא דרך מצוינת לתקן את הפיצה ללא כל הפחמימות והקלוריות של פיצה רגילה. זוהי גם דרך מצוינת להכניס יותר ירקות לתזונה שלך. כרובית היא מקור מצוין לסיבים, ויטמינים ומינרלים. היא גם דלת קלוריות ושומן, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת עבור אלה שמחפשים לרדת במשקל. פיצה כרובית היא גם אפשרות מצוינת עבור אלה עם רגישות לגלוטן או אלרגיות. מכיוון שהוא עשוי מכרובית במקום בצק, הוא נטול גלוטן באופן טבעי. זה הופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה שאינם יכולים לאכול פיצה מסורתית.

כמה זמן פיצה כרובית צריכה להישאר בתנור?

פיצה כרובית צריכה להישאר בתנור בסך הכל 25 דקות. את 15 הדקות הראשונות יש להקדיש לאפיית קרום הפיצה. לאחר האפייה של הקרום, אתה יכול להוסיף את תוספות הפיצה האהובות עליך ולאפות עוד 10-15 דקות. בעת אפיית הפיצה, חשוב לפקוח עליה עין. הקרום צריך להיות חום זהוב והגבינה צריכה להיות מומסת ומבעבעת. אם הפיצה לא מוכנה לאחר 25 דקות, אפשר לאפות אותה עוד כמה דקות עד שהיא מוכנה.

סיכום

פיצה כרובית היא אלטרנטיבה טעימה ובריאה לפיצה מסורתית. הוא עשוי עם בסיס של כרובית במקום בצק, ומעליו תוספות הפיצה האהובות עליך. פיצה כרובית היא דרך מצוינת לתקן את הפיצה ללא כל הפחמימות והקלוריות של פיצה רגילה. זוהי גם דרך מצוינת להכניס יותר ירקות לתזונה שלך. פיצה כרובית צריכה להישאר בתנור בסך הכל 25 דקות. את 15 הדקות הראשונות יש להקדיש לאפיית קרום הפיצה, ואת 10-15 הדקות האחרונות יש להקדיש לאפיית הפיצה עם התוספות. למידע נוסף על איך להכין פיצה כרובית טעימה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן