דף הבית » חידות מכופפות » לפני כמה זמן היה פרעה בחיים?

לפני כמה זמן היה פרעה בחיים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

לפני כמה זמן היה פרעה בחיים?

מה זה פרעה?

פרעה הוא התואר שניתן למלכים ומלכות מצרים הקדמונים ששלטו בארצות מצרים. האמינו שהפרעונים הם אלוהיים, ונראו כאלים חיים על פני כדור הארץ. פרעונים היו השליטים המוחלטים של מצרים, וכוחם היה מוחלט. הם היו אחראים לבניית הפירמידות הגדולות, לבניית הספינקס ולפיתוח הציוויליזציה המצרית העתיקה.

לפני כמה זמן היה פרעה בחיים?

האמינו שהפרעונים הראשונים של מצרים העתיקה שלטו בסביבות 3,000 לפני הספירה. פרעה האחרון של מצרים העתיקה, קליאופטרה השביעית, מת בשנת 30 לפני הספירה. המשמעות היא שפרעונים היו חיים במצרים העתיקה במשך כ-3,030 שנה.

הממלכה הישנה

הממלכה העתיקה של מצרים העתיקה הייתה התקופה הראשונה של הציוויליזציה המצרית העתיקה. זה נמשך מסביבות 2686 לפנה"ס עד 2181 לפנה"ס. בתקופה זו, הפרעונים של מצרים העתיקה היו בשיא כוחם. הפרעונים של הממלכה העתיקה היו אחראים לבניית הפירמידות הגדולות, לבניית הספינקס ולפיתוח הציוויליזציה המצרית העתיקה.

הממלכה התיכונה

הממלכה התיכונה של מצרים העתיקה הייתה התקופה השנייה של הציוויליזציה המצרית העתיקה. זה נמשך מסביבות 2055 לפנה"ס עד 1650 לפנה"ס. בתקופה זו, הפרעונים של מצרים העתיקה עדיין היו חזקים, אך כוחם הלך ודעך. הפרעונים של הממלכה התיכונה היו אחראים לבניית המקדשים הגדולים, להתפתחות הדת המצרית העתיקה ולהרחבת האימפריה המצרית.

הממלכה החדשה

הממלכה החדשה של מצרים העתיקה הייתה התקופה השלישית של הציוויליזציה המצרית העתיקה. זה נמשך מסביבות 1550 לפנה"ס עד 1069 לפנה"ס. בתקופה זו, הפרעונים של מצרים העתיקה עדיין היו חזקים, אך כוחם הלך ודעך. הפרעונים של הממלכה החדשה היו אחראים לבניית המקדשים הגדולים, להתפתחות הדת המצרית העתיקה ולהרחבת האימפריה המצרית.

התקופה המאוחרת

התקופה המאוחרת של מצרים העתיקה הייתה התקופה הרביעית והאחרונה של הציוויליזציה המצרית העתיקה. זה נמשך בסביבות 664 לפנה"ס עד 30 לפנה"ס. בתקופה זו, הפרעונים של מצרים העתיקה כבר לא היו חזקים, וכוחם הלך ודעך. הפרעונים של התקופה המאוחרת היו אחראים לבניית המקדשים הגדולים, להתפתחות הדת המצרית העתיקה ולהרחבת האימפריה המצרית.

השוואה מהירה

פרק זמן תאריך התחלה תאריך סיום
הממלכה הישנה 2686 לפני הספירה 2181 לפני הספירה
הממלכה התיכונה 2055 לפני הספירה 1650 לפני הספירה
ממלכה חדשה 1550 לפני הספירה 1069 לפני הספירה
תקופה מאוחרת 664 לפני הספירה 30 לפני הספירה

לסיכום, פרעונים היו חיים במצרים העתיקה במשך כ-3,030 שנה. האמינו שהפרעונים הראשונים של מצרים העתיקה שלטו בסביבות שנת 3,000 לפנה"ס, והפרעה האחרון של מצרים העתיקה, קליאופטרה השביעית, מת בשנת 30 לפנה"ס. הפרעונים של מצרים העתיקה היו אחראים לבניית הפירמידות הגדולות, לבניית הספינקס ולפיתוח הציוויליזציה המצרית העתיקה. כדי ללמוד עוד על הפרעונים של מצרים העתיקה, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן