דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני קיום יחסי מין לקחת תרים 25?

מה זה תרים 25?

תרים 25 היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED). זהו מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5), מה שאומר שהוא פועל על ידי חסימת האנזים שגורם להתכווצות כלי הדם בפין. זה מאפשר יותר דם לזרום לתוך הפין, וכתוצאה מכך לזקפה. תרים 25 זמין בצורת טבליות ונלקח דרך הפה.

כמה זמן לפני קיום יחסי מין כדאי ליטול תרים 25?

יש ליטול תרים 25 כ-30 דקות לפני פעילות מינית. חשוב לציין שתרים 25 אינו פועל אם אין גירוי מיני. לכן, חשוב לעסוק בפעילות מינית זמן קצר לאחר נטילת התרופה.

איך תרים 25 עובד?

תרים 25 פועל על ידי חסימת האנזים PDE5, הגורם להתכווצות כלי הדם בפין. זה מאפשר יותר דם לזרום לתוך הפין, וכתוצאה מכך לזקפה. תרים 25 זמין בצורת טבליות ונלקח דרך הפה.

מהן תופעות הלוואי של טארים 25?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של תרים 25 כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וסחרחורת. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול ראייה מטושטשת, כאבי שרירים, כאבי גב ופריחה. אם אחת מתופעות הלוואי הללו נמשכת או מחמירה, פנה לרופא או לרוקח.

מהם אמצעי הזהירות של נטילת תרים 25?

אסור ליטול תרים 25 על ידי מי שנוטל חנקות או חוסמי אלפא. זה גם לא צריך להילקח על ידי מי שעבר התקף לב, שבץ או הפרעות קצב מסכנות חיים בששת החודשים האחרונים. חשוב לספר לרופא שלך על כל תרופה אחרת שאתה נוטל, כמו גם על כל מצב רפואי שיש לך.

השוואה מהירה

תרופות כמה זמן לפני קיום יחסי מין? איך זה עובד?
תרים 25 30 דקות חוסם את האנזים PDE5, ומאפשר ליותר דם לזרום לתוך הפין

לסיכום, תרים 25 היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. יש ליטול אותו כ-30 דקות לפני פעילות מינית. תרים 25 פועל על ידי חסימת האנזים PDE5, הגורם להתכווצות כלי הדם בפין. זה מאפשר יותר דם לזרום לתוך הפין, וכתוצאה מכך לזקפה. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של תרים 25 כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וסחרחורת. חשוב לספר לרופא שלך על כל תרופה אחרת שאתה נוטל, כמו גם על כל מצב רפואי שיש לך. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על תרים 25.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן