דף הבית » חידות מכופפות » כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

מה זה סיפרול?

סיפרול היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בסוגים מסוימים של זיהומים חיידקיים. זה שייך לקבוצת אנטיביוטיקה הנקראת צפלוספורינים. סיפרול פועל על ידי עצירת גדילת חיידקים. הוא משמש לטיפול במגוון זיהומים חיידקיים, כולל דלקות עור, דלקות בדרכי השתן וזיהומים בדרכי הנשימה.

כיצד לקחת סיפרול

Siprol נלקח בדרך כלל פעמיים ביום, עם או בלי אוכל. המינון המומלץ של Siprol תלוי בסוג הזיהום המטופל. חשוב ליטול סיפרול בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אין ליטול יותר או פחות מהמינון המומלץ.

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת?

חשוב ליטול סיפרול באותה שעה בכל יום. הזמן המומלץ בין נטילת גלולה אחת לנטילת גלולה נוספת הוא 12 שעות. לדוגמה, אם אתה נוטל את הגלולה הראשונה שלך בשעה 8:00 בבוקר, עליך לקחת את הגלולה השנייה בשעה 20:00.

מה לעשות אם אתה מחמיץ מנה

אם אתה מתגעגע למנה של Siprol, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות של סיפרול בו זמנית.

מה לעשות אם אתה לוקח יותר מדי סיפרול

אם אתה לוקח יותר מדי סיפרול, אתה עלול לחוות תופעות לוואי כגון בחילות, הקאות ושלשולים. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, פנה מיד לרופא שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ לך לקחת מינון נמוך יותר של Siprol או להפסיק לקחת אותו לחלוטין.

אמצעי זהירות בעת נטילת סיפרול

לפני נטילת סיפרול, ספר לרופא שלך אם את בהריון, מניקה או מתכננת להיכנס להריון. ייתכן שסיפרול לא בטוח לשימוש במהלך ההריון. ספר לרופא שלך על כל התרופות, הוויטמינים והתוספים שאתה נוטל. Siprol עשוי לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות ולגרום לתופעות לוואי חמורות. חשוב ליטול את Siprol בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אין ליטול יותר או פחות מהמינון המומלץ. אין ליטול שתי מנות של סיפרול בו זמנית. אם אתה מתגעגע למנה, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה לוקח יותר מדי Siprol, פנה לרופא שלך מיד. Siprol היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בסוגים מסוימים של זיהומים חיידקיים. חשוב ליטול סיפרול בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. הזמן המומלץ בין נטילת גלולה אחת לנטילת גלולה נוספת הוא 12 שעות. אם אתה מתגעגע למנה, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה לוקח יותר מדי סיפרול, פנה מיד לרופא שלך. לפני נטילת סיפרול, ספר לרופא שלך אם את בהריון, מניקה או מתכננת להיכנס להריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן